וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA

10.2.2011 / 15:03

הווארד קולע מזווית נדירה, גריפין ובוש מתכתבים בדאנקים ואיגודלה יצא ממזר מול הניקס. הכל בלינקים המצורפים

דוויט הווארד סופרמן

סנטר אורלנדו מג'יק דוויט הווארד (מרכז) מעל קנדריק פרקינס (שמאל) ופול פירס (ימין). Elise Amendola, AP
שוב הוכיח שיש לו כוחות-על. הווארד/AP, Elise Amendola

הוא חביב. הוא מצחיק. הוא אתלט-על. הוא חזק. הוא שחקן הגנה שאין, אין עליו. הוא ריבאונדר גדול. הוא קולע וקולע. הוא סופרמן. ואם חיפשתם עוד הוכחה או שהיה לכם ספק, אז הנה לכם סל שרק סופרמן יכול לזרוק ולקלוע. זה קרה בבוסטון, במשחק שבו הסלטיקס ניצחו. דוויט הווארד הצטיין בשורות אורלנדו עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים, אך חבריו לא תפקדו ובוסטון שלחה לו מסר: סופרמן, אתה יכול לקלוע כאלה סלים משוגעים כמה שתרצה, אבל בפלייאוף כוחות העל שלך לבדם לא יספיקו מולנו.

בלייק גריפין פוסטר

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין מטביע לסל מיאמי היט. Wilfredo Lee, AP
תצוגת תכלית לתושבי פלורידה. גריפין/AP, Wilfredo Lee

בלייק גריפין נבחר לאולסטאר ובצדק גמור, האיש הוא היי לייט מהלך, כלומר מרחף, ובקליפורניה שוקלים להוסיף לתעודת הזהות שלו את השם האמצעי "דאבל-דאבל", בלי קשר ל-21 נקודות ו-16 ריבאונדים שסיפק בהפסד הקליפרס במיאמי. יכול להיות שבמיאמי לא שמעו על הכוכב העולה מקליפורניה, אחרת אי אפשר להסביר למה שמרו שם על כל אפסנאי עם חולצת קליפרס, ודווקא את גריפין השאירו לבד, כדי לספק לקהל בפלורידה תצוגת תכלית כבר ברבע הראשון.

כריס בוש מחזיר

פורוורד מיאמי היט כריס בוש (ימין) מול פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין (שמאל). Wilfredo Lee, AP
שמע בלייק, יש עוד כמה אנשים שיודעים לעשות את "זה". כריס בוש/AP, Wilfredo Lee

באמת חשבתם שהטריו ייתן לבלייק גריפין ליהנות בלי לענות? מול מיאמי האיש הכתום וחבריו לקליפרס למדו צניעות מהי. ההיט שלטו בחבורה של ויני דל נגרו, והחזירו להם יפה-יפה על ההפסד בסטייפלס סנטר. כריס בוש, הצלע השלישית והגבוהה של הטריו, הזכיר לגריפין שיש עוד כמה שיודעים לעשות את "זה". אגב, את הקרדיט להטבעה העוצמתית הזאת יש לתת קודם כל לדיאנדרה ג'ורדן, שפשוט נרדם בשמירה וחשב לעצמו שיהיה נחמד לראות את בוש מוריד את הטבעת לפרקט, במקום לחסום לו את הגישה לצבע.

אנדרה איגודלה מגיש

פורוורד פילדלפיה 76' אנדרה איגודלה (מרכז) מול אמארה סטודמאייר ודנילו גלינארי מניו יורק ניקס. Kathy Kmonice, AP
הוכיח לתדאוס יאנג שהוא חבר אמיתי. איגודלה/AP, Kathy Kmonice

אנדרה איגודלה פחות קולע העונה ביחס לשנים עברו, אולי כי הוא עסוק בלעשות את חבריו טובים יותר עם 5.9 אסיסטים למשחק, ממוצע המסירות הטוב בקריירה שלו. גם בשבוע שעבר איגי כיכב במדור עם הטבעה אדירה, הפעם הוא זוכה להיכנס בזכות היותו חבר אמיתי, שמושך אליו את הגנת ניו יורק ניקס, ובמסירה אלגנטית ושובבה מסדר לתדאוס יאנג את הסל הקל שהיה לו בקריירה.

סאשה פבלוביץ' בולם

פורוורד ניו אורלינס הורנטס אלכסנדר פאבלוביץ' (שמאל) מול שחקן מינסוטה אנתוני טוליבר (ימי. AP
אולי ההורנטס ישתכנעו שהוא נחוץ להם. פאבלוביץ'/AP

הגארד-פורוורד המונטונגרי רק בן 27, אבל נראה בשנים האחרונות שליגת ה-NBA נוזלת לסאשה פאבלוביץ' מהידיים. בינואר הוא חתם ל-10 ימים בדאלאס, ובהמשך שוחרר, ועתה הוא חתום על חוזה זמני בן 10 ימים בניו אורלינס. ההורנטס הופתעו מהפסדם הביתי למינסוטה, אבל במתפרצת שבלינק המצורף מי שממש הופתע הוא סבסטיאן טלפאייר. אולי הגג האדיר הזה ישכנע את ניו אורלינס שפאבלוביץ' בכל זאת נחוץ להם.

רודי פרננדז לוליין

גארד פורטלנד טרייל בלייזרס רודי פרננדז. AP
כן, רודי, אין ספק שראית טוב/AP

תראו איזה אסיסט ענק הספרדי של פורטלנד חילק בניצחון על שיקגו. קייל קורבר היה אמור לדפוק שלשה על הראש של הבלייזרס, אבל הכדור החליק לו ונהדף לעבר רודי פרננדז, שבחצי נפילה מסר ביד אחת מסירה וירטואוזית מדויקת לווסלי מתיוס, שגמר את המהלך בדאנק קליל.

וויל ביינום הורס

גארד דטרויט פיסטונס וויל ביינום (ימין) מול טים דאנקן. Duane Burleson, AP
תמשיך ככה ואולי נסדר לך פינה שבועית. ביינום/AP, Duane Burleson

מיודענו אקס מכבי תל אביב כבר התארח העונה במדור, ואם ימשיך לספק הטבעות אדירות כפי שסיפק בהפסד של דטרויט לסן אנטוניו, אולי אפילו נסדר לו פינה שבועית. ביינום וצ'רלי וילאנואבה הראו פיק-אנד-רול, מה שגרם למאט בונר להיתקע על קו השלוש. זה הספיק לגארד של דטרויט, שהצטיין בשורותיה עם 21 נקודות מהספסל, כדי לחתוך פנימה במהירות ולעשות מטעמים בעזרת המהירות והאתלטיות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully