וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אני מעט מוטרד מחוסר הריכוז בהגנה שלנו"

יוסי אבוקסיס סיכם את ה-1:1 בדרבי: "החבר'ה שלנו מאוכזבים, אבל התוצאה די משקפת". שהר: "חבל, הגענו ליותר מצבים מהם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הערב (ראשון), הפועל תל אביב הובילה משער נגיחה של וואליד באדיר בדקה ה-30 והרגישה שהיא כבר בדרך לעוד ניצחון בדרבי מול מכבי תל אביב, אך בדקה ה-48 הגיע שער שוויון של דימיטאר רנגלוב, שקבע 1:1 בדרבי שסגר את המחזור ה-21 בליגת העל. האדומים כשלו בניסיונם לחזור למקום הראשון וצימקו את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות, לאחר שזו ניצחה את בני סכנין 0:1. האדומים, שסגרו היום את עסקת מריו פאצ'לקה, חייבים שהבלם הוותיק יוסיף בעיקר שקט להגנה המעט מבולבלת של הקבוצה.

אבוקסיס: "צריך לקחת את הכדורגל לא כחיים ומוות"

מאמנה הזמני של הפועל, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "אני חושב שהיה משחק שווה כוחות, אולי היה לנו יתרון בהחזרת הכדור. לא היו הרבה מצבים, אבל התעוררנו אחרי ה-1:1 כשספגנו שער בעקבות חוסר ריכוז. הגענו לכמה מצבים, היה שם איזה חצי פנדל, אבל בסופו של דבר התוצאה די משקפת. רנגלוב הקשה עלינו, למרות שרוב הבעיות נוצרו בעקבות טעויות שלנו. אני מעט מוטרד מחוסר הריכוז בהגנה שלנו, אבל מגיע כל הכבוד לוואליד באדיר ששיחק עד הסוף למרות שנפצע".

אבוקסיס התייחס לתפקודו על הקווים במקום אלי גוטמן: "צריך לקחת את הכדורגל לא כחיים ומוות. כמאמן צריך להיות מרוכז ומחושב במשחק. החבר'ה שלנו מאוכזבים, נגיד להם להרים את הראש כי הליגה עוד ארוכה. זה כביכול היה משחק חוץ שלנו היום, אז זה לא כל כך נורא. אנחנו משחקים בשבוע הבא מול מכבי פתח תקוה שיש לה התקפה מצוינת, וזה משחק מסוכן מבחינתנו. במחצית הוצאתי את השחקנים לפני כדי שיהיו מוכנים לפתיחת החצי השני כי קרה לנו כמה פעמים העונה שנענשנו על חוסר ריכוז. זה קרה שוב, אבל אחר כך ידענו לחזור להשתלט על המשחק. אני מחכה בקוצר רוח שאלי גוטמן יחזור".

בן שהר הוסיף: "מאכזב שלא ניצחנו כי הגענו ליותר מצבים ממכבי ויצאנו עם נקודה, שזה גם משהו. עכשיו אנחנו מסתכלים לעבר המשחק הבא. אנחנו לא מרוצים במיוחד בגלל שבמחצית הראשונה שלטנו והיינו צריכים להבקיע עוד שערים וחבל שזה לא קרה. אפשר להגיד שזה היה דרבי די מוזר. הם צופפו באמצע המגרש ואנחנו היינו צריכים לשחק חכם יותר דרך האגפים. היו חסרים לנו שחקנים מאוד חשובים וגם אלי גוטמן, אבל מי שנמצא עשה את העבודה.

"כקבוצה, אנחנו מאוד מאוחדים ולא משנה מי על הקווים כי אנחנו יודעים את העמדות שלנו באופן אוטומטי. כמובן שאנחנו מתגעגעים ורוצים שגוטמן יחזור והעיקר שיהיה בריא. בדרבי, אתה רק חושב איך לנצח ולא חושב על שום דבר אחר".

שהר התייחס לצירופו של מריו פצ'אלקה: "כל עוד מעבים את הסגל זה חיובי, מבורך וטוב. הליגה עוד ארוכה וחסר לנו שחקן בעמדת הבלם. אם הוא יגיע תהיה רוטציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully