וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידו יאיא מועמד לבית"ר, גל לוי סיכם

שחקן הפועל רמת גן סיכם בטדי לשנה וחצי, ובית"ר מקווה שמכבי חיפה תשאיל לה את הגנאי הצעיר. סטיבן כהן יישאר עד תום העונה

למרות שנותר זמן קצר עד לסיום מועד ההעברות, בבית"ר ירושלים עושים מאמצים לחזק את הקבוצה עד יום שלישי. הסנונית הראשונה הגיעה בדמות הגעתו המתקרבת של קשר הפועל רמת גן, גל לוי, שסיכם היום (ראשון) בקבוצה לשנה וחצי באמצעות סוכנו, דודו דהאן.

בנוסף, בבית"ר מקווים שאם מכבי חיפה תחליט להשאיל את הקשר הצעיר סיידו יאיא, הוא ינחת גם כן בבית וגן וילבש את מדי הקבוצה לפחות עד סוף העונה. גם קשר קונגולזי נמצא על הכוונת ומועמד להגיע.

מעבר לכך, סטיבן כהן שקיבל מחמאות מהצוות המקצועי בסיום המשחק נגד בני יהודה אמש וגם מחבריו לקבוצה ("אסור לוותר עליו כי אין לנו יותר מדי שחקנים יצירתיים מקדימה") יישאר בקבוצה אחרי שרוני לוי החליט שלא לשחרר אותו.

רגשות מעורבים אחרי התיקו בשבת

מעבר לנושא החיזוק, אתמול גם היה משחק ובבית"ר ירושלים סיימו את המפגש נגד בני יהודה ברגשות מעורבים. מצד אחד היו מרוצים בקבוצה מהמחצית השנייה ומהעובדה שהקבוצה הפגינה אופי מול משחק סגור של היריבה והצליחה להשוות, אך עם זאת היכולת החלשה במחצית הראשונה הדליקה נורה אדומה במועדון, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה ממשיכה לשקוע בחלק התחתון של הטבלה.

בבית"ר אמרו אתמול: "מצד אחד שכבנו על בני יהודה 40 דקות במחצית השנייה וזה משהו שלא עשינו השנה, אבל מנגד זה עוד משחק בית בו לא ניצחנו והמצב עדיין קשה למטה. אין כאן קסמים- נשארו עוד תשעה מחזורים ואם לא נייצר שניים-שלושה נצחונות רצופים נגיע לפלייאוף התחתון ונסתבך. המטרה צריכה להיות פלייאוף אמצעי ויציאה מסכנת התחתית. הקיזוז הזה מסוכן לכולם ועם כל הדיבורים זה נראה שאף אחד לא מפנים שאנחנו קבוצת תחתית".

מי שרוני לוי לא היה מרוצה מהם במחצית הראשונה היו שחקני ההגנה. במהלך המחצית הראשונה גער המאמן מספר פעמים במשה מישאלוב ואמר לו: "מה קורה לך היום? כמה כדורים אתה מאבד?" גם כשירדו למחצית חזר לוי על הדברים ואמר לשחקנים "איך יכול להיות שאנחנו מקבלים גול שמתחיל מכדור חוץ שלנו?". לוי גם העיר לאבי ריקן על הסגירה של עוז ראלי שבישל את השער של בני יהודה וגם העיר לו ולאלי דסה על איבודי הכדור המיותרים . מנגד, בסיום המשחק אמר לוי לשחקנים:"התעשתתם במחצית השנייה, הייתם אינטנסיביים ועמדתם נכון למרות הלחץ שהיה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully