וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "טרטיאק מוסיף לנו המון"

הדס גרינברג

6.2.2011 / 11:38

מכבי נתניה מציגה יכולת משופרת, ראובן עטר משבח את החלוץ שכבש שלושה שערים בשלושה משחקים. עזרא מצפה לתשובות

במכבי נתניה מרוצים על המשך היכולת הטובה של השבועות האחרונים, שהפעם גם בליגה המומנטום החיובי תורגם לשלוש נקודות עם ניצחון 0:2 על הפועל רמת גן.

כבר באמצע השבוע שעבר הביסה נתניה את בני יהודה 1:4 בגביע, דבר שהחזיר את הביטחון לחלק הקדמי. מה שמשמח במיוחד את הצוות המקצועי הוא הרכש הטרי, החלוץ סרגיי טרטיאק, שבינתיים מסתמן כרכש מוצלח. טרטיאק כבש אתמול את שערו השלישי בשבוע האחרון: הראשון הגיע בהפסד להפועל תל אביב, השני בגביע המדינה והשלישי כאמור אתמול.

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר התייחס לחלוץ החדש ואמר: "טרטיאק מוסיף לנו המון בחלק הקדמי. הוא משתלב מצוין ונקווה שהוא ימשיך ביכולת הזו". יחד עם טרטיאק, גם ניר נחום נמצא בתקופה טובה, כשאתמול כבש את השער הרביעי שלו בחודש וחצי האחרונים (שלושה בליגה ואחד בגביע).

גם שאר שחקני הקבוצה זכו למחמאות על היכולת המשופרת והלחימה. מגן הקבוצה טל מעבי, שניצל מתאונת דרכים קטלנית ערב המשחק, כשרכבו נפגע קשה מאוד, התעקש לשחק ואכן השלים 90 דקות. מעבי סובל מפגיעות קלות. חן עזרא, שסובל מקרע חלקי, צפוי לחזור למגרשים בעוד כשבועיים. עזרא, שמחוזר על ידי הפועל תל אביב, יקבל השבוע תשובה מהנהלת המועדון האם הוא נשאר או עוזב לטובת האדומים.

עוד בנתניה: תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין בגין עבירה של "אי קיום חובות קבוצה ביתית" (מחסור במביאי כדורים) והתפרעות אוהדים (זריקת אבן) במשחק הגביע נגד בני יהודה. הדיון ייערך ביום שלישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully