וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו החתימה את שגיב כהן

הדס גרינברג

6.2.2011 / 16:12

הקשר בן ה-26 חוזר לישראל אחרי חצי עונה ברומניה. חנן פדידה הוצע. המאמן אלי כהן טרם החליט לגבי הנבחנים

קשר הפועל פתח תקוה לשעבר, שגיב כהן, חתם היום (ראשון) בהפועל עכו לעונה וחצי אחרי ששיחק בחצי השנה האחרונה בפלוטכניקה יאשי מהליגה הרומנית השנייה. כהן בן ה-26 יעבה את חוליית הקישור של עכו והוא חוזר ארצה אחרי 10 משחקים ושער אחד במדי יאשי.

בתוך כך, חלוצה של הפועל אשקלון, חנן פדידה, הוצע בימים האחרונים לקבוצה. בעכו מעוניינים להתחזק בחלק הקדמי גם אם ג'קו ערפאת יישאר ואחת על כמה וכמה אם ישוחרר. פדידה, שהביע את רצונו לשחק בעכו, נמצא ברשימת המועמדים, כמו גם שחקנים נוספים וביומיים הקרובים יוחלט אם הוא יצטרף. פדידה בן ה-29 כבש העונה שער ליגה אחד במדי אשקלון.

עוד בהפועל עכו: על אף משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, בקבוצה היו מרוצים משלוש נקודות נוספות שאספה הקבוצה וזאת בזכות הניצחון 0:1 על הפועל אשקלון אתמול (שבת). ג'קו ערפאת, שנכלל לראשונה בסגל לאחר ששב מפציעה, נפצע שוב במחצית הראשונה ועדיין לא ידוע כמה זמן ייעדר, כפי שגם לא ידוע האם יישאר בכלל בקבוצה. החלוץ שמחזיק מהצעות מרוסיה, קיבל גם הצעה רשמית מהפועל תל אביב וכרגע נראה שהסיכוי שהוא יישאר בקבוצה הוא קלוש. ערפאת צפוי להעדיף את ההצעה הגבוהה ביותר שיקבל.

מי שהעניק לקבוצה את שלוש הנקודות אתמול היה רועי דיין, שכבש את שערו ה-13 העונה בדקה ה-87. דיין אמר: "שלטנו במשחק, הגענו ליותר מצבים ויכולנו לסיים את המשחק הזה יותר מוקדם. זה ניצחון חשוב שנותן לנו אוויר. צברנו נקודות חשובות להמשך הדרך, בדרך להשגת המטרה שהיא מינימום פלייאוף אמצעי עם רצון להגיע אפילו לפלייאוף העליון".

על ההספק המרשים של 13 השערים שכבש עד כה הוסיף דיין: "הרגשה טובה לכבוש. אם אני מגיע למצב שמצפים ממני כל משחק לכבוש אז מצבי טוב. לא הבקעתי שלושה משחקים וזה לא היה נעים אבל אתמול שברתי מיני בצורת לשמחתי".

שלושת הנבחנים, אדורו, זומא וסטנלי ימשיכו להיבחן עד לתום מועד העברות ואז יקבל אלי כהן החלטה האם לצרף מישהו מהם. סטיבן כהן ירד מהפרק אחרי שבית"ר ירושלים החליטה לא לשחרר אותו.
(עדכון ראשון: 10:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully