וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "מסוגלים לשדרג את היכולת"

6.2.2011 / 10:39

מכבי תל אביב מתכוננת לחצי גמר הגביע נגד אשדוד, והפורוורד סבור כי למרות ההצגות האחרונות, הקבוצה יכולה להשתפר

ליגת הכדורסל יצאה לפגרת גביע המדינה, וביום שני ייערכו משחקי חצי הגמר, כשמכבי תל אביב תפגוש את מכבי אשדוד. המאמן דייויד בלאט דרש משחקניו "להציג דריכות ואינטנסיביות", כששחקני מכבי תל אביב הוזהרו כי "מדובר במשחק אחד".

"המשחק חשוב מאוד, ולכן מאוד חשוב שנמשיך את המומנטום שלנו", אומר ריצ'ארד הנדריקס, "אני משער שמכבי אשדוד מתכוננים למשחק הזה מולנו הרבה זמן, אז אנחנו חייבים להיות מרוכזים מולם ולהתכונן אליהם היטב, כי זה או ניצחון או ללכת הביתה. את השחקנים האמריקאים של אשדוד אני מכיר מארה"ב, אני מודע ליכולות של אשדוד, זו קבוצה מסוכנת ואני בטוח שהם יגיעו רעבים למשחק. לכן חשוב שנישאר בכושר ושנגיע רעבים למשחק הזה", מזהיר השחקן.

הנדריקס התייחס לכושר בה נמצאת מכבי תל אביב. "אחרי שהפסדנו את המשחק מול ברצלונה, הבנו שאנחנו לא ממשחקים את סגנון המשחק שאנו רוצים להראות. העלנו את האינטנסיביות באימונים וזה מה שהמשכנו לעשות מאז", מגלה השחקן.

"אנחנו במומנטום טוב, אני חושב שהמומנטום והיכולת שלנו מזינים זה את זה. ככל שהעונה תימשך, אנחנו מסוגלים לשדרג את היכולת אפילו יותר, וזה יימשך כך כל עוד נשמור ונציג הגנה טובה, בטח כשאנחנו משחקים במגרש הביתי שלנו", הוא סבור.

"אנחנו מודעים לכך שלא כל המשחקים יסתיימו בניצחון שלנו בהפרשים של 35-40 נקודות, זה לא ריאלי לחשוב כך, אבל מה שאנחנו כן יודעים זה שגם אם הקליעות לא נכנסות במשחק, או שההוצאה לפועל לא עובדת בדיוק כפי שתכננת - כל עוד אנחנו מציג אינטנסיביות ואת הקונספט שמתאים לנו, יהיה בסדר", אומר האמריקאי.

עד לפני כמה שבועות הנדרקיס היה מועמד לעזוב את הסגל, אולם המאמן דייויד בלאט התעקש להשאירו, ונראה כי שני הצדדים - מכבי והשחקן - הרוויחו. השחקן סבור כי יכולותיו המקצועיות לא השתנו מתחילת העונה. "אני מרגיש שהפגנתי יכולת משחק עקבית מפתיחת העונה, כל ההבדל אולי נעוץ בכך שבתקופה האחרונה הדברים שאני עושה מורגשים יותר. אני מקווה שאוכל לשדרג עוד יותר את היכולת שלי אפילו יותר, ושאוכל לתרום לקבוצה לתרום כמה שאפשר".

הנדריקס לא מתרגש יתר על המידה מכך שבשלב הטופ 16 כל משחק מכריע, ובהמשך מכחה למכבי יריבה קשה בהצלבה. "באופן אישי, כל החיים שיחקתי ברמות גבוהות , שיחקתי מול יריבות לא קלות בארה"ב, שיחקתי בסיטואציות לא קלות, באליפויות ובלא מעט תחרויות. אני יודע שאולי מה ששונה זה שבמכבי יש כל כך הרבה שחקנים מוכשרים, שזה משמעותי שאוכל לעזור בדברים מסוימים, כי אתה לעולם לא יודע אם תשחק 8 דקות או 18 דקות. כל עוד אתה על הפרקט, אתה צריך לעשות דברים חיוביים על המגרש, זה נדרש מכל אחד ואחד כאן כי אנחנו קבוצה".

ומה לגבי הניצחון שהושג מול אולימפיאה לובליאנה? "זה היה ניצחון טוב. הוצאנו לפועל את הדברים שתכננו היטב, וזו הרגשה טובה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully