וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרס, פולק ושאנון שארפ בהיכל התהילה

6.2.2011 / 9:33

לפני הסופרבול, שבעה חברים חדשים בהיכל, בהם דיון סנדרס, מרשל פולק ושאנון שארפ. מייקל ויק שחקן הקאמבק של השנה

רגע לפני שהסופרבול יוצא לדרך, שבעה חברים חדשים נכנסו הלילה (בין שבת לראשון) להיכל התהילה - ועל אף אחד מהם אפשר להגיד שלא בצדק.

מרשל פולק, דיון סנדרס, שאנון שארפ, ריצ'רד דנט, אד סייבול (אבי סרטי ה-NFL), לס ריכטר וכריס המבורגר הם האנשים שנכנסו להיכל. סנדרס, שידוע בפה הגדול שלו, בקושי מצא הפעם מילים: "אתם צוחקים עלי? להיות באותה קבוצה של האנשים האלה? זה מרגש". הוא גם ירד קלות על שארפ ופולק: "זה משהו שאני רוצה לראות, את שניהם בוכים".

מייקל ויק זכה בתואר שחקן הקאמבק של השנה. הקוורטרבק של פילדלפיה הפך לראשון בהיסטוריה של הפרס (12 שנה) שזכה בו לאחר ששוחרר מהכלא. ויק קיבל 29.5 מתוך 50 הקולות, לפני מייק ויליאמס, התופס של סיאטל, שקיבל 8. "השנה היה לי הכי הרבה כיף מאז שהתחלתי לשחק פוטבול", אמר, "השחקנים, המאמנים, ההנהלה והדרך שבה אני חי את חיי עכשיו. זה לא יכול להיות טוב יותר".

בעניין קצת פחות משמח, הנהלת ה-NFL ישבה הלילה שעתיים עם ארגון השחקנים בניסיון ראשון לפתור את איום השביתה. בהצהרה משותפת מסרו הצדדים כי "הגברנו את פעילותנו בנושא ואנחנו ממשיכים לנסות לצמצם פערים למען שביעות רצונם של הבעלים, השחקנים והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully