וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי: "ראיתי חלוצים פורחים, ידעתי למה אני מסוגל"

6.2.2011 / 12:36

החלוץ מעדיף לשכוח את הספסל במכבי פ"ת. שלושער במקביל להפסד שלה בדרבי? "לא שמחתי. הם היסטוריה מבחינתי"

"זה היה סיפתח שלא חלמתי עליו בחלומות הכי ורודים שלי. ההרגשה מדהימה. אני מאוד מרוצה שעזרתי לקבוצה לנצח ובטוח ששימחתי את אלונה ברקת וניר קלינגר". כך אמר הבוקר (ראשון) חלוץ הפועל באר שבע דובב גבאי, בעקבות השלושער הראשון שלו בקריירה, בניצחון הגדול 0:5 על מ.ס. אשדוד. השלושער אתמול הגיע כנראה בתזמון מושלם מבחינתו, במקביל להפסד הכי כואב של קבוצתו לשעבר, מכבי פתח תקוה, בדרבי. השער היחיד שהבקיע העונה בליגה, אגב, הגיע במחזור הקודם במדי קבוצתו לשעבר מול סכנין, סיום מעניין לפני המעבר שלו לאדום.

"בתקופה בה ישבתי על הספסל ראיתי חלוצים אחרים שפורחים בליגה וידעתי למה אני מסוגל. בסופו של דבר הגשמתי את עצמי כאן. מכבי פתח תקוה היא היסטוריה מבחינתי. באמת שלא שמחתי אתמול כשהפסידו בדרבי", הוסיף החלוץ על התקופה הפחות נעימה שעבר, והסביר מה גרם לקבוצה להציג את המשחק הטוב ביותר שלה העונה. "ערן לוי שחקן מדהים, אבל הכל דפק אתמול. אין שחקנים כמוהו, כיף לשחק איתו ויש בינינו הבנה עיוורת. יחד איתי יש התקפה מצוינת. יש לנו קבוצה טובה ששווה פלייאוף עליון".

"אני הכי מאושר שהגעתי לבאר שבע. הייתי בהלם מהקהל אתמול. אין הרבה קהלים כאלה. הייתה חגיגה ביציעים", אמר החלוץ, שכנראה לא רגיל לתצוגה כזאת מהיציע. "שלושער זה בסדר גמור, אבל בלי המשכיות זה לא שווה כלום. הפנים קדימה, רוצים לנצח את הפועל פתח תקוה".

בנושא אחר: הגעתו של גבאי והשוער המחליף דניאל ליפשיץ סגרה כנראה את מועד ההעברות מבחינת ניר קלינגר, שבינתיים לא מתכוון לצרף אף שחקן. "אולי תהיה החתמה של הרגע האחרון, אבל הסיכוי נמוך", אמרו אתמול במועדון.

עדכון ראשון: 6.2.2011, 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully