וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "שער נדיר, היה חשוב לי לשבור את הקרח"

6.2.2011 / 9:00

חלוץ שרלרואה על שער הבכורה שלו מול וארגם: "מאז המעבר לבלגיה חיכיתי לזה. בעזרת השם, זאת תהיה רק ההתחלה"

"מאז שדובר על המעבר לבלגיה חיכיתי לשער הזה. היה לי חשוב לשבור את הקרח במשחק הזה ולהבקיע שער בכורה. האצטדיון היה כמעט מלא והאווירה הייתה חמה מאוד. האוהדים כאן מעודדים אותנו בצורה מדהימה". כך אמר הלילה (ראשון) דודו ביטון, בעקבות הניצחון השני ברציפות של שרלרואה, שמבסס את תרומתו לחלק ההתקפי של הקבוצה מאז הגיע לקבוצה.

ביטון כבש אמש (שבת) את שער הבכורה שלו בבלגיה, במשחק בו ניצחה קבוצתו, שרלרואה, 0:2 את זולט וארגם. ביטון ניצל טעות של שוער וארגם סמי בוסוט כדי להבקיע בדקה ה-24. תמיר כחלון הוחלף בדקה ה-68 על ידי ז'רמי סרווי, שכבש את השער השני בדקה ה-83. גם מתן אוחיון שיחק 90 דקות. שרלרואה ניצחה בפעם השנייה ברציפות והשלישית בסך הכל העונה. למרות הניצחון, שרלרואה עדיין מדורגת במקום האחרון עם 14 נקודות בלבד.

"מבחינתי, זה היה שער נדיר. זה משמח לכבוש שער בכורה כזה כשהקבוצה מנצחת. אני רוצה להודות לאריק איזיקוביץ' ודודו דהאן שהביאו אותי לפה. בעזרת השם, זאת תהיה רק ההתחלה", המשיך ביטון. "הניצחון מאוד חשוב לקבוצה שלנו. וארגם קבוצת מרכז טבלה. אמשיך לעבוד קשה ולהתקדם". בשבת הקרובה תצא הקבוצה למשחק חוץ מול השישית בטבלה לוקרן, קבוצתם לשעבר של עומר גולן, יואב זיו ואבי סטרול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully