וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בשיגעון

המשוגע

6.2.2011 / 0:41

המשוגע בחר עבורכם הפעם שני משחקים מאנגליה, שלדעתו יסתיימו בתיקו, וקינח בעוד הימור לא ברור מהליגה הלאומית

שבוע חדש נפתח ואיתו סיכויים חדשים לעשות הרבה כסף. כרגיל אני מחפש את המשחקים עם היחסים הגבוהים, שמבחינתי לפחות מהווים הזדמנות. אז מה בתפריט? שני משחקים באנגליה שיתקיימו ביום ראשון ועוד אחד מהליגה הלאומית שייערך ביום שני. היחס הוא 24.7, כלומר עשרה שקלים מניבים לנו 247 שקלים ומאה שקלים מניבים לנו לא פחות מ-2,471 שקלים. שיהיה בהצלחה.

משחק 7: ווסטהאם – בירמינגהאם. כל הסימנים אכן מעידים על כך שהפטישים מגיעים במומנטום טוב יותר למשחק הבית שלהם בקרב התחתית המסקרן, אבל גם אחרי הניצחון של ווסטהאם על בלקפול אני מעריך שהאורחים יכולים להוציא נקודה. ההימור: איקס (2.95)

משחק 23: צ'לסי – ליברפול. איזה שבוע עבר על שתי הקבוצות שעשו ברגע האחרון את השינויים הגדולים כשפרננדו טורס עבר לצ'לסי. אלא שאני מאמין שדווקא בלעדי החלוץ הספרדי ועם אנדי קרול המצוין ליברפול יכולה לגנוב נקודה בסטמפורד ברידג'. ההימור: איקס (3.35)

משחק 69: אחווה עראבה – בית"ר שמשון תל אביב. אז נכון שכל הסימנים מראים על כך שאחווה עראבה היא קבוצה מפורקת ועם הנקודה הבודדת שהיא ניצבת במקום האחרון, קשה לראות אותה שורדת עונה נוספת בלאומית, אך אני מעריך שהיא תוכל לסיים עם תיקו מפתיע. ההימור: איקס (2.5)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully