וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: הגביע נשאר בתל אביב

אסף גייער, איגוד הראגבי הישראלי

5.2.2011 / 22:59

האלופה ומחזיקת הגביע הגנה על התואר. עם ניצחון על יזרעאל-גלבוע 9:13 מטריי יחיד של יוני דווינסקי במחצית הראשונה

גדולתו של מאמן, גדולתה של קבוצה היא להגיע בזמן הנכון לשיא. לאורך כל העונה, רענן פן, מאמן תל-אביב, לא התבייש והצהיר: "תל-אביב היא הקבוצה הכי טובה בארץ. רק תנו לנו עוד קצת זמן". היום (שבת) פן פרע את הצ'ק. ברגע הנכון הקבוצה שלו שיחקה מצוין. במשחק הקרבה גדול, תל-אביב ביטלה את היתרון האיכותי של יזרעאל במגרש, ותסכלה את שחקניה מהלך אחר מהלך בדרך לניצחון 9:13 וזכייה בגביע. היתרון של תל-אביב בלט כמעט בכל עמדה על המגרש, ושחקניה נראו נחושים ומרוכזים יותר.

המחצית הראשונה נפתחה במשחק מבולבל של שתי הקבוצות. שני הצדדים הפילו כדורים רבים ואף קבוצה לא הצליחה לייצר מהלך מסודר. את הסדר החליפה אגרסיביות רבה, עם מאבקים חזקים על כל כדור. יזרעאל קיבלה שתי הזדמנויות לעלות ליתרון מוקדם בזכות בעיטות עונשין מאוד נוחות, אך לצערה, אמיר בויטלר החטיא את שתיהן. הנקודות הראשונות נרשמו בדקה ה-16. עמית קקון מיזרעאל ספג צהוב על משחק מסוכן, ומישה אלי העביר את בעיטת העונשין. 0:3 לתל-אביב.

בדקה ה-25 תל-אביב הגדילה את היתרון. פריצה של החלוצים של תל-אביב באגף ימין נגמרה במסירה של מודי רדשקוביץ' ליוני דווינסקי שהגיע בתמיכה מצוינת מאחור. טריי גדול לזכותה של תל-אביב, שהעבירה גם את בעיטת ההמרה ועולה ליתרון 0:10. המשחק המשיך להיות מאוזן, ובדקה ה-34, לאחר שלוש החטאות, בויטלר, סוף-סוף העביר עונשין. יזרעאל צימקה ל-10:3 וזו גם תוצאת המחצית.

המחצית השנייה המשיכה להיות שקולה, ללא יתרון ברור לאף צד. כשהיתרון של תל-אביב עומד על 7 נקודות בלבד כל טריי עשוי לאזן את התוצאה, ולפתוח לגמרי את המשחק. בדקה ה-58 בויטלר דייק פעם נוספת וצמצם את התוצאה ל-4 נקודות הפרש בלבד. 8 דקות אחר-כך, שוב עונשין לתל-אביב. מישה אלי פוגע בקורה ופנימה. היתרון חזר ל-7.

קרב החפירות נמשך. בדקה ה-30 יזרעאל הצליחה לייצר פריצה מסוכנת בקו, אך פביאן מגיד נבלם מטר מקו הטריי, ויזרעאל איבדה הזדמנות שלא תחזור. חמש דקות לסיום בויטלר שוב דייק, והחזיר את היתרון של תל-אביב ל-4 בלבד, אך זה כבר היה מאוחר מדי.

בעוד שבועיים יפגשו שתי הקבוצות שוב במסגרת הליגה. המפגש בין יזרעאל, עם הקהל הביתי והמחויבות לשמור על המקום הראשון, ובין תל-אביב עם המומנטום והרוח הגבית, מבטיח לנו משחק גדול נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully