וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: או ערפאת או שרנאס יחתמו בקבוצה

גורם בכיר בהנהלה טוען ש”עוד לפני הדרבי נחתים בלם וחלוץ חדשים”. אם פצ’אלקה לא יגיע, הושג סיכום עם יא יא פטי

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי, והיום (שבת) ההנהלה הבטיחה שעד מחר, עוד לפני הדרבי, הקבוצה תסגור עם חלוץ ובלם לקבוצה. גורם בכיר בהנהלה אמר היום לוואלה! ספורט: "עד מחר יהיה לנו בלם וחלוץ חדשים, ומאמינים שנוכל להכריז על זה עוד לפני הדרבי".

להפועל ישנם ארבעה מועמדים לחתום, שניים לכל עמדה. לעמדת החלוץ הפועל תנסה להעביר אליה את דרוידאס שרנאס, כשהיום האדומים אמורים להעביר הצעה חדשה לחלוץ. אם העסקה הזו לא תצלח, האופציה השנייה היא חלוץ הפועל עכו ג'קו ערפאת, כשמגעים בין הפועל עכו להפועל תל אביב כבר החלו. עכו דורשת מיליון וחצי שקל על השחקן. אם הפועל לא תצליח להחתים את הליטאי, ככל הנראה תסגור כבר מחר עם עכו על העברת ערפאת.

בנוגע לבלם, הפועל תעביר היום הילוך גם בעניין הזה. אתמול העבירו האדומים הצעה חדשה לז'לינה עבור מריו פצ'אלקה, עם תוספת של 100 אלף דולר להצעה המקורית (כ-400 אלף יורו בסך הכל). אם ז'לינה תסרב על את ההצעה, הפועל צפויה להעלות שוב את ההצעה. במידה שז'לינה לא תקבל גם את ההצעה החדשה, ילכו האדומים ל האופציה המקומית.

בכל מקרה, הפועל תצפה ללתשובה עד מחר, ואם לא, תחתים את יא יא פטי מבני סכנין. עם הבלם ועם סוכנו דודו דהאן כבר נערכו מגעים, והאדומים ישלמו 300 אלף דולר לסכנין ותחתים את פטי על חוזה לעונה וחצי. הבלם אמר היום אחרי המשחק מול מכבי חיפה: "הפועל כבר דיברו איתי, עם הסוכן שלי ועם סכנין, וכולם רוצים שזה יקרה. אני מקווה שעד מחר העסקה תיסגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully