וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: צרפת בדרך לשלב הבא

קורנה ורזאנו ניצחו את קונזצובה ושראפובה ועלו ל-0:2 על רוסיה במוסקבה. בלגיה מוליכה על ארה"ב 0:2, איטליה-אוסטרליה 1:1

ספורט 5

בזמן שבאילת משחקים במסגרת הבית האפריקאי/אירופי, נערכו היום (שבת) ברחבי העולם גם משחקי הבית העליון בגביע הפדרציה. במוקד עומדת ההתמודדות בין אוסטרליה ואלופת השנתיים האחרונות, איטליה, וכבר בפתיחה קיבלנו הפתעה גדולה.

הראשונות לעלות למגרש היו ירמילה גרות' המקומית ופרנצ'סקה סקיאבונה, אלופת הרולאן גארוס והמדורגת 4 בעולם. אולם למרות יחסי הכוחות הברורים על הנייר והעובדה שעבור גרות' (ילידת סלובקיה - שקיבלה אזרחות אוסטרלית לאחרונה) זו הייתה הופעה ראשונה בגביע הפדרציה, היא ניצחה 7:6, 3:6, 3:6 והעניקה לאוסטרליות פתיחה נהדרת. גם המשחק השני היה צמוד והסתיים בשלוש מערכות, אבל הפעם פלאביה פנטה תיקנה ובזכות 6:7, 7:6, 4:6 על סמנתה סטוסור, היא כפתה 1:1 בתום יום המשחקים הראשון.

צרפת סגרה את יום המשחקים הראשון עם יתרון מרשים 0:2 על רוסיה במוסקבה, לאחר שאליז קורנה גברה על סווטלנה קוזנצובה 6:3, 3:6, 4:6, ו-וירג'יני רזאנו הכניעה את מריה שראפובה 3:6, 4:6.

בבלגיה עלו הבלגיות ל-0:2 על ארצות הברית בתום יום המשחקים הראשון. יאנינה וויקמאייר עשתה את המוטל עליה ראשונה, כאשר גברה על בת'ני מאתק-סנדס 1:6, 6:7, ולאחר מכן הרשימה קים קלייסטרס עם 0:6, 4:6 על מלאני אודן.

נבחרת נוספת שעשתה צעד גדול אל עבר השלב הבא היא צ'כיה, שמוליכה 0:2 על סלובקיה בתום יום המשחקים הראשון בברטיסלבה. לוסיאנה ספראובה גברה על דניאלה הנטוחובה 5:7, 1:6, בעוד פטרה קביטובה השיגה את הניצחון השני עם 2:6, 3:6 על דומיניקה סיבולקובה.

הבית האירופאי - אפריקאי

נבחרת בלארוס הבטיחה היום (שבת) את העפלתה לפלייאוף על העלייה לבית עליון 2, במשחקים שייערכו בחודש אפריל. ויקטוריה אזרנקה סחבה את חברותיה לניצחון ענק על פולין 0:2, שמקרב את הבלארוסיות לשוב ולהיות אחת מ-16 הנבחרות הטובות בעולם. ההצגה המרכזית באצטדיון המרכזי באילת הייתה שייכת לאזרנקה, שבאחד הצגות הטניס הגדולות בארץ היא גברה על אגניישקה רדוואנסקה (10 בעולם) 5:7, 5:7.

אזרנקה הופיעה למשחק אחרי שבת ארצה אולגה גוברוצובה ניצחה את מגדה לינט במשחק הראשון 6:7, 6:7, אבל פתחה לא טוב את ההתמודדות ונקלעה לפיגור מוקדם. אלא שבהמשך המערכה הראשונה היא הצילה שתי נקודות מערכה וחזרה לניצחון 5:7 אחרי שהמומנטום במשחק התחלף. המערכה השנייה נפתחה ללא שבירות מצד השתיים, אך במשחקון השישי רדוואנסקה שברה ועלתה ל-2:4. דווקא אז אזרנקה שוב העלתה את הרמה שלה, שברה בחזרה והשוותה ל-5:5, לפני שהיא השיגה שבירה נוספת וסגרה את הסיפור בדרך ל-5:7. בדו קרב השני ייפגשו שוויץ שמובלת על ידי פטי שנידר עם הולנד על המקום השני בפלייאוף מהבית האירופי אפריקאי 1.

מי שעבורה חווית גביע הפדרציה הסתיימה בצורה קשה היא המדורגת ראשונה בעולם, קרוליין ווזניאקי, שלא הצליחה לשרוד יחד עם נבחרת דנמרק בבית ונשרה לבית האירופי אפריקאי 2. ווזניאקי אמנם ניצחה את משחק היחידות שלה נגד אלני דנילידו היווניה 0:6, 3:6, אבל במשחק הזוגות יחד עם מאי גרג היא הפסידה 6:2, 7:5 לדנילידו וארינו גורגאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully