וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדמוקונג סו וסאם בראדפורד רוקיז השנה

5.2.2011 / 12:05

התאקל של דטרויט זכה בתואר ההגנתי, הקוורטרבק של סט. לואיס הוא שחקן ההתקפה: "לא חשבתי שאזרוק כל כך הרבה"

נדמוקונג סו, התאקל הסנסציוני של דטרויט, הוא רוקי השנה ההגנתי ב-NFL, כשהרוקי ההתקפי הוא סאם בראדפורד, הקוורטרבק של של סט. לואיס.

סו "נאבק" על התואר עם מגן הפינה של ניו אינגלנד דווין מקורטי, אבל כשהגיע זמן ההצבעה, הוא השאיר אבק מאחורי יריבו וזכה ב-48 מתוך 50 קולות הבוחרים. הוא נתן עונה עצומה וסייע לדטרויט לנצח ארבעה משחקים רצופים, שניים מהם בחוץ, כדי לסיים עם מאזן מכובד של 10:6. הליונס הפסידו לאורך העונה מספר משחקים צמודים, כולל שניים מול שיקגו, אחד נגד בפאלו ואחד לניו יורק ג'טס. "רק בסוף העונה למדנו איך לא לעשות טעויות בסיום", אמר סו, "הצלחנו למצוא את הדרך לנצח ונגיע עם הרבה אופטימיות לעונה הבאה".

בראדפורד כמעט הוליך בעונתו הראשונה בליגה את סט. לואיס לפלייאוף, והראמס נשארו בחוץ רק ברגע האחרון, בעקבות הפסד לסיאטל במשחק הנעילה של העונה. מעונה של 15:1 הם עברו לעונת 9:7, ובזכות ההישג קיבל בראדפורד 44 קולות מהבוחרים. ארבעה הלכו לתופס של טמפה ביי מייק וויליאמס ושניים לסנטר של פיטסבורג מאורקיז פונסי.

"אם הייתם שואלים אותי לפני פתיחת העונה, לא הייתי חושב שאזרוק כל כך הרבה", אמר בראדפורד, "העובדה שצוות האימון סומך עלי ורוצה שאזרוק, משהו שכל קוורטרבק אוהב, גורמת לי להרגיש טוב כשאני עולה למגרש בכל יום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully