וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול: שישה נפצעו מנפילת קרח באיצטדיון בדאלאס

5.2.2011 / 1:55

מזג האוויר הסוער גרם לנפילת קרח מגג איצטדיון הקאובויס שיארח את הסופרבול, שניים מהפצועים במצב אנוש

למארגני הסופרבול, שיתקיים בדאלאס בבוקר יום שני הקרוב (1:30), אין עדנה רבה. בתחילת השבוע גרם השלג הכבד שירד בעיר לעיכובים בטיסות, וביום שישי נגרם כבר אסון של ממש, כשגושי קרח שנפלו מגג איצטדיון הקאובויס, בו ייערך המשחק, גרמו לפציעתם של שישה אנשים לפחות, שניים מהם הובהלו לבית החולים במצב אנוש.

האירוע קרה לאחר שאת העיר תקפה עוד סופה, שערמה שלג בגובה 5 אינצ'ים (יותר מ-12 סנטימטר). הסופה גרמה לביטולן של טיסות נוספות, בהן רבבות אוהדי פוטבול שתכננו להגיע לעיר בסוף השבוע. העיר, שאינה רגילה למזג אוויר כזה, מתקשה להתמודד עם הסופות ודי משותקת דווקא לקראת האירוע הגדול של השנה.

יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה השנה ששלג נופל מגג איצטדיון. בדצמבר קרס גג המטרודום במינסוטה, שעות ספורות לאחר דחיית המפגש בין מינסוטה וייקינגס לניו יורק ג'איינטס. אלמלא הדחייה הזו, באיצטדיון היו שוהים עובדים וקרוב לוודאי שהאסון היה בלתי נמנע. למרבה המזל, אז נפל השלג על משטח ריק מאנשים.

הסופה צפויה לדעוך, אולם בשירות המטאורולגי לא סבורים שהשלג יימס עד מועד המשחק. באמריקן איירליינס הודיעו כי יעשו כל מאמץ על מנת שהאוהדים יוכלו להגיע להתמודדות, וכרגע מסתמן כי בעקבות האירועים, הסופרבול הנוכחי יוכתר ככישלון בשל בעיות הארגון שבו.

ובענייני פוטבול בסופרבול: מאורקיז פונסי, הסנטר של פיטסבורג, לא ייטול חלק בהתמודדות. הסטילרס עשו מאמצים להכשיר את פונסי, אולם בסופו של דבר הוא לא הצליח להתאמן ויישב בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully