וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי פטיט: "אין לי רעב יותר"

4.2.2011 / 20:09

המגיש של ניו יורק יאנקיז הודיע על פרישה: "הלב שלי לא במקום הנכון". תביעה נגד בעלי המטס: היו שותפים להונאת מיידוף

עכשיו זה סופי. לאחר השערות והרהורים, דווח ביום חמישי באמצעי התקשורת בארצות הברית כי אנדי פטיט פורש מבייסבול. היום (שישי) המגיש של ניו יורק יאנקיז אכן עשה זאת.

"כשעזבתי את האיצטדיון בארלינגטון באוקטובר האחרון, הרגשתי שזהו, הגעתי לסוף", אמר פטיט בן ה-38 במסיבת עיתונאים, "ההחלטה עצמה הייתה קלה, אבל לא היה קל להגיע אליה. אין לי רעב יותר, אין את הדרייב שאמור להיות לי. הלב שלי לא נמצא במקום הנכון".

פטיט זכה חמש פעמים בוורלד סירייס - ב-1996, 1998-2000 וב-2009, והוא המגיש עם מספר ניצחונות הפלייאוף הגבוה בהיסטוריה של הליגה, 19. ה-ERA שלו לאורך הקריירה עומד על 3.88, מה שקובע מועמדות להיכל התהילה של הבייסבול. עדותו כי נטל סמים אסורים יחד עם רוג'ר קלמנס, שבגינה יגיע האחרון להישפט בוושינגטון, לא השפיעה, לטענתו, על ההחלטה: "זה אפילו לא היה חלקיק מהשיקול שלי, אפס השפעה", הבהיר.

המטס בצרות. אירווינג פיקארד, הממונה על החזר החובות לנפגעי ברנרד מיידוף, תובע מהקבוצה 300 מיליון דולר. הבעלים פרד וילפון טען כי חשבונותיו התרוקנו מ-500 מיליון לאפס דולרים לאחר שהתגלתה הפרשה, אולם לטענת פיקארד, המטס כבר משכו את הרווחים שלהם מהחשבון ובעצם היו שותפים לתרמית. בשל היותם מרוויחים, לטענת התובע, הם צריכים להחזיר כסף שהתקבל במרמה לטובת קורבנותיו של מיידוף. "הם היו מהמרוויחים הגדולים בהונאות האלו", נכתב, "בזמן שאנשים אחרים ניזוקו וכספם נעלם, הם העדיפו להביט לצד השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully