וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ הדיחה את אס"א מגביע המדינה

מערכת וואלה! ספורט

4.2.2011 / 19:05

צפו בדרמה הגדולה ובשער הניצחון של עידן מימון שקבע 32:33 לכתומים. גם מכבי ראשל"צ, בני הרצליה וקרית מוצקין בחצי הגמר

ספורט 5

דרמות גדולות היו הערב (שישי) במשחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד. במוקד, גברה הפועל ראשון לציון 32:33 על אס"א תל אביב, מחזיקת הגביע בשלוש האחרונות למי ששכח. המשחק הלך הכי צמוד שאפשר, כאשר לוח התוצאות הראה 13:13 במחצית, 18:18 בדקה ה-38 ו-30:30 בסיום הזמן החוקי. בהארכה הבקיע עידן מימון את שערו העשירי, ולאחר שראשל"צ כבר הובילה 29:32, חזרה אס"א מצוין והשוותה ל-32:32, 15 שניות לסיום. ואז, ממש שניה לפני הישמע הבאזר, כבש מימון שער נוסף, שער הניצחון, והעניק לקבוצתו ניצחון ענק.

"הגוף שלי שבור ואני בלי אנרגיות", אמר הכוכב הוותיק בסיום. "המשחק היה בידיים שלנו אבל כמעט הרסנו את העלייה. זה גול הכי מתוק שיכול להיות. אנחנו חוזרים לזמנים הישנים עם שער ניצחון בשנייה האחרונה. זה מתוק". מימון, כאמור, סיים עם 11 שערים לכתומים, כאשר דניס זאכרוב הוסיף 7. את אס"א הוביל איציק חליפים עם שבעה שערים גם כן.

מכבי ראשון לציון - נס ציונה 28:33

האלופה הוליכה 15:17 במחצית וידעה לשמור על קור רוח בדקות האחרונות כדי לעבור לחצי הגמר. גיל יעקב ואריאל רוזנטל הובילו עם שבעה שערים כל אחד.

הפועל אשדוד - קרית מוצקין 25:23

הארכה נרשמה גם באשדוד, כאשר המארחת מהליגה הלאומית שיחקה כשווה מול שווה עם קרית מוצקין, ולא היתה רחוקה מלחולל הפתעה נאה. בסופו של דבר היא תסתפק במחמאות בלבד. ולדי קופמן הוליך את קרית מוצקין עם 7 שערים, גלורי אופור הוביל את אשדוד עם 9.

א.ס. רמת השרון - בני הרצליה 26:25

משחק צמוד נוסף היה בדרבי השרון, כאשר הקבוצה של סער פרנקל הוליכה למשך מרבית שלבי המשחק והשיגה ניצחון צודק. תומר שעוני כבש חמישה שערים למנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully