וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה: שובם של הבלמים

יניב לביא וסלאח חסארמה יחזרו להרכב אחרי הרחקה. גם אופיר חמו צפוי לפתוח. אסי בלדוט יפתח לראשונה בשורות האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* קרית שמונה כבשה עד כה העונה 37 שערים לעומת הפועל חיפה שבאמתחתה 23 בלבד.

* מתוך עשרה משחקי בית מתחילת העונה ניצחה קרית שמונה בביתה, חמש פעמים לעומת הפסד בודד אחד. שאר ארבעת המשחקים נגמרו בתיקו.

* בהפועל חיפה מתקשים לנצח בחוץ ועשו זאת רק שלוש פעמים מתוך 10 משחקים מתחילת העונה.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בקבוצה סיימו את ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל חיפה. צמד הבלמים יניב לביא וסלאח חסארמה שנעדרו ממשחק הגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים ישובו למרכז ההגנה. מי שייעדר מן המשחק הוא הקשר אדריאן רוצ'ט, שספג כרטיס אדום במשחק הגביע השבוע, ואת מקומו בהרכב ימלא ככל הנראה אופיר חמו.

רן בן שמעון החמיא לשחקניו על הלחימה במשחק הגביע על אף היכולת הלא משכנעת וביקש מהם לחזור בשבת לריכוז ולהנעת הכדור שמאפיינת את הקבוצה. החלוצים שמעון אבוחצירא ותומר סוויסה ימשיכו לקבל את הקרדיט בחוד כמו גם אלרואי כהן. ברק בדש שאיבד את מקומו בהרכב, ימתין להזדמנות מהספסל. הבלם איתן טיבי, שחתם בקבוצה לפני כשבוע, עבר אתמול בדיקות רפואיות ורק בשבוע הבא יעבור בבקרה התקציבית ויוכל לעמוד לראשותו של בן שמעון.

הפועל חיפה:

אחרי הניצחון הלא משכנע על מכבי דלית אל כרמל מליגה ב' באמצע השבוע בגביע לאחר הארכה, תנסה מחר הפועל חיפה להפתיע את קרית שמונה ולחזור עם ניצחון חוץ מהצפון הרחוק לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה. גל אראל שכבש באמצע השבוע התייחס למשחק מחר: "אנחנו זוכרים היטב את המשחק הקודם. צפוי לנו משחק קשה ואנחנו מאד רוצים לחבר שני ניצחונות רצופים. השאיפה שלנו היא להגיע לפליאוף העליון, אבל אנחנו סובלים השנה מחוסר יציבות וזה הדבר שאנחנו חייבים לעצור".

ניצן שירזי מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול עכו בשבוע שעבר. הקפטן איל טרטצקי לא יעמוד לרשות שירזי בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ובמקומו יעלה שרון לוי. שירזי מתלבט בין עומר ורד לבין רן אבוקרט בעמדת המגן הימני. במרכז המגרש אסי בלדוט יפתח לראשונה בהרכב במשחק ליגה ואילו סשה סטויאנוביץ' ישוב גם הוא להרכב הקבוצה יחד עם עדן בן בסט, שלא שיחק בגביע באמצע השבוע.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אופיר חמו

אופיר חמו, שצפוי לקבל מחר את ההזדמנות מרן בן שמעון בהרכב, יאלץ להוכיח למאמנו כי צמד הכיבושים והבישול שיש באמתחתו מתחילת העונה הם לא מקריים וכי הוא יכול לתרום לא רק כמחליף אלא גם כשהוא מקבל את חולצת ההרכב.

הפועל חיפה: אסי בלדוט

באמצע השבוע עשה בלדוט את הופעת הבכורה שלו בהרכב הקבוצה מול מכבי דלית אל כרמל בגביע והיה רחוק מלהרשים, במיוחד אחרי החמצת הפנדל במשחק. מחר המשחק בקרית שמונה יהיה מבחן עבור הקבוצה אם אכן מקומה בפלייאוף ובשביל זה היא התחזקה בחלון העברות בקשר שאמור להשפיע ולסחוף את הקבוצה למעלה בטבלה. משחק טוב של הקשר ואולי חיפה תרוויח את מי שדרור קשטן לא ספר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אופיר חמו, תומר סוויסה, אלרואי כהן, שמעון אבוחצירא.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט (עומר ורד), גולן חרמון, סביטי ליפנייה, שרון לוי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, אסי בלדוט, סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully