וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו - אשקלון: כהן: "שמו של הרוש לא עלה בהקשר למעבר"

המאמן שלל על הסף מעבר של הקשר. הקבוצה של עזורי תחסר את מחמוד עבאס שנפצע בגביע , בכורה לגיטא (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בין שתי הקבוצות נערך מפגש אחד בודד בליגת העל. זה קרה בסיבוב הראשון העונה כששתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 מאכזב.

* עכו כבשה עד כה העונה כמות שגדולה מפי שניים ממספר השערים של אשקלון, כאשר הקבוצה הצפונית הרטיטה 37 פעמים את הרשת בעוד אשקלון עשתה זאת רק 18 פעמים.

* בהרכב הפועל אשקלון יפתח לראשונה בליגה החלוץ אושרי גיטא, שעבר אליה רק לפני שבועיים מהפועל עכו.

* שלושה מחמשת המשחקים שהתקיימו עד היום בין הקבוצות הסתיימו ללא שערים, ובשניים האחרים רשמה כל קבוצה ניצחון.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

שחקני הקבוצה צפו בקטעי וידאו של היריבה ממשחקיה מול בני יהודה והפועל חיפה. המאמן אלי כהן הבהיר לשחקניו: "אשקלון זו קבוצה שנסוגה לאחור אבל משחקת על התקפות מתפרצות והיא יודעת להניע כדור. לשחקני ההתקפה שלהם יש יכולת אישית גבוהה". על ההפסד הצורם בגביע המדינה, הוסיף כהן לשחקניו: "קיבלנו סטירת לחי בגביע ואם נדע לתקן בליגה אז זה יישכח". יו"ר הקבוצה ציון ויצמן נכנס לאסיפת השחקנים, ואמר להם: "אני מאוכזב מאיך שאתם נראים בשבועות האחרונים".

בתוך כך, אלי כהן שוחח עם מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי באשר לאפשרות מעברו של הקשר סטיבן כהן לעכו. רוני לוי הבהיר לאלי כהן כי רק בשבוע הבא הוא יקבל החלטה האם להשאירו או לשחררו. באשר לשמועות על טרייד אפשרי במסגרתו שמעון הרוש יעבור לבית"ר, בתמורה לסטיבן כהן, הבהיר מאמן עכו לוואלה! ספורט: "שמעון הרוש הוא שחקן הפועל עכו והוא נשאר פה. יותר מכך, שמו לא עלה בכלל כאפשרות של מעבר לבית"ר".

נכון לעכשיו, שלושה זרים נבחנים בקבוצה: הקשר הניגרי סטנלי, שנחת השבוע בארץ, כשאליו הצטרפו החלוץ הקמרוני לואיס זומא והחלוץ אדורו, שנבחן קודל לכן במכבי חיפה. בשבוע הבא יחליט אלי כהן מי מהם מיועד להצטרף, אם בכלל. שינוי אחד צפוי בהרכב, כשג'קו ערפאת ישוב להרכב לאחר ששב מפציעה.

הפועל אשקלון:

הקבוצה של גיא עזורי מגיעה למשחק אופטימית מאוד, לאחר הניצחון במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה על עירוני בת ים. עם זאת, היא משלמת מחיר על ההעפלה לשלב הבא כאשר השחקן המשמעותי ביותר שלה במרכז השדה, מחמוד עבאס, נפצע וייעדר מהמשחק. גם החלוץ איליה יברויאן ייעדר עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים. מי שיפתח בהרכב יהיה שחקן הרכש אושרי גיטא, שיחבור בהתקפה לסרג' איילי. חי בן לולו הצטרף לאימוני הקבוצה ובתחילת שבוע הבא יחליט עזורי אם להחתימו.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: ג'קו ערפאת

החלוץ הטוגולזי, שישוב להרכב לאחר חודש בו שהה מחוץ למגרשים עקב פציעה, יצטרך להוכיח כי לא סתם רכש לעצמו שם כסקורר כבר במשחק הראשון שלו מאז החזרה מפציעה. ערפאת, שינסה שוב להראות את היכולות והמסוכנות שלו בחלק הקדמי, צריך גם להראות כי חרף כל השמועות על עזיבה אפשרית שלו, הרי שהראש שלו עדיין נמצא בקבוצה בה הוא משחק ולה הוא מחויב.

הפועל אשקלון: סרג' איילי

הקבוצה של עזורי לא מרבה לכבוש, ועשתה זאת רק 18 פעמים העונה ב-20 מחזורים. מלך השערים היה ערן לוי עם חמישה, אלא שהוא כבר עזב את הקבוצה ומישהו חייב לתת את התפוקה במקומו. ללא הנוכחות של יברויאן, שכאמור ייעדר עקב צהובים, איילי צריך לספק את הקבלות על הבאתו במהלך העונה ולסחוב את התקפת הקבוצה על גבו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק (אבי כנפו), רועי דיין, ג'קו ערפאת.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, אמייה טגה, דניאל היידמן, רביד גזל, אריק גאוו, אושרי גיטא , סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully