וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אבוקסיס יחליט בין טועמה לתמוז

בצוות המקצועי של האלופה מתלבטים באשר לשיטת המשחק, ועשויים לפתוח עם חמישה קשרים. בקבוצה לא ויתרו על שרנאס

הפועל תל אביב החלה היום (שישי) למעשה באופן רשמי את הכנות לדרבי הגדול ביום ראשון. לאחר הרבה מאוד שמועות העונה שמכבי תל אביב מעוניינת לצרף את וינסנט אניימה בסוף העונה ותציע לו סכום שאי אפשר לסרב, דיברו האוהדים האדומים עם השוער הניגרי ושאלו האם הוא יעבור ליריבה העירונית השנואה בסוף העונה. "גם תמורת מיליון דולר לא אעבור למכבי", ענה להם השוער. "אני בסוף העונה מסיים את החוזה בישראל ואת הקריירה שלי פה ואנסה את מזלי באירופה".

מעבר לעתיד של הניגרי בהפועל ממשיכים בניסיונות להתחזק. נראה כי האדומים ירדו מברנאר מנדי לאחר שגוטמן הבין כי המגן לא שיחק מספר חודשים והוא לא מעוניין להמר על שחקן שלא בכושר באמצע העונה. בהפועל עדיין מקווים שהסלובקי מריו פצ'אלקה יגיע לארץ ומחכים להתפתחויות עד השבוע הבא. אם לא יקרו כאלה יעברו כנראה לאופציית פטי יא יא מסכנין.

הבלם ולדימיר ניאקו והקשר אנטון קרמאר, החלו היום להתאמן עם הקבוצה. הבלם דווקא הציג יכולת סבירה אך לא מלהיבה, ואילו קרמאר הקשר די אכזב. בכל אופן, השניים ימשיכו להיבחן עד השבוע הבא ואז אבוקסיס יחליט אם להמליץ להחתים מישהו מהם. במקביל, הפועל עדיין לא הרימה ידיים בעניין דרוידאס שרנאס ומנהלת מגעים להחתימו. במועדון מקווים כי שבוע הבא תהיה התקדמות משמעותית במשא ומתן, זאת בשל רצונו העז של גוטמן לראות אותו בהפועל עוד העונה.

בכל הקשור לדרבי ולהרכב המתוכנן, נראה כי כרגע לצוות המקצועי יש דילמה גדולה. היום טוטו תמוז לא תורגל בהרכב ובמקומו נכנס אביחי ידין שתופקד לצידו של שי אבוטבול, כשסלים טועמה אף הוא נכלל בין ה-11. אבוקסיס אמור להתייעץ עם גוטמן לגבי ההרכב ואז יחליט האם לפתוח עם חמישה קשרים, כשערן זהבי ישחק מתחת לחלוץ, או להחזיר את תמוז להרכב ולהוריד את טועמה שנמצא בכושר טוב לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully