וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "רק כשמקבלים את המכה מבינים מאיפה זה בא"

4.2.2011 / 13:32

קשר הקבוצה סיפר ברדיו ירושלים על השינוי בגישת השחקנים בעקבות חילופי המאמנים, והזכיר: "אנחנו עדיין קבוצת תחתית"

בית"ר ירושלים ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול בני יהודה מחר (שבת, 19:10, ספורט2). הקשר קובי מויאל דיבר היום ברדיו ירושלים והתייחס להשתלבותו בקבוצה: "מתישהו הייתי צריך לפרוץ בבית"ר כי אני כבר לא ילד. אני חייב לשדרג את עצמי לרמות שאני רוצה להגיע אליהן. אני עובד קשה על המגרש ומחוצה לו, אבל בלי המשכיות זה לא יהיה שווה כלום. יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים בחלק הקדמי ועם הזמן הדברים יתחברו ויראו דברים הרבה יותר יפים. אני חושב שבית"ר תמיד צריכה להיות דומיננטית, במיוחד נגד קבוצות שהן לא הגדולות של הליגה. עדיין חסר לנו הבטחון כי אנחנו צריכים לצבור קצת נקודות ולחבר נצחונות ודברים ייראו יותר טוב".

על השינויים בעמדת המאמן אמר: "אורי מאוד רצה להצליח בשביל הקבוצה, אבל לפעמים דברים לא מתחברים. אורי בן אדם מדהים ומאמן מצוין. רוני לוי מאמן שונה, הוא יותר דוגל בטקטיקה, עמידה על המגרש והרצאות. אני לא יודע אם אפשר לעשות השוואות אבל כל אחד מביא משהו אחר". על בני יהודה מחר אמר: "הם קבוצה טובה שבדיוק כמונו דברים לא מתחברים להם. זה משחק על שש נקודות. דיבורים לא עושים יותר מדי, צריך לשמור על מחוייבות ולעשות הכל כדי לנצח".

מויאל אף התייחס למצבה של הקבוצה בטבלה: "אנחנו קבוצת תחתית וזה לא סוד. התרגלו בבית"ר לתארים וזה לא המצב כרגע. אם היינו פותחים יותר טוב הכל היה נראה אחרת כי יש כאן סגל ששווה מקומות 4-5. רוני מסביר לנו שאנחנו קבוצת תחתית, אבל אנחנו קבוצה טובה שעם שני ניצחונות ומומנטום נוכל להגיע למעלה ולעשות דברים יפים. שחקנים מבינים שהם צריכים לתת מעצמם יותר כי מאמן שהולך זה לא הפתרון. השחקנים אשמים לא פחות במצב וכנראה רק כשמקבלים את המכה מבינים מאיפה זה בא, ואפשר לראות את השינוי במשחקים האחרונים ברמת המתח והאווירה בין השחקנים שמעודדים ותומכים אחד בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully