וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: בין עידן לעידן

כשרפאלוב מחוץ לסגל, אלישע לוי מתלבט בין עידן ורד לגוסטבו בוקולי (ש', 17:10, ספ'2). בכורה לעידן ויצמן בהרכב האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* איך שגלגל מסתובב לו: הניצחון האחרון והיחיד של סכנין בקריית אליעזר הושג באוגוסט 2007. למאמנה אז קראו אלישע לוי. הקולומביאני שהצטיין בקישור של סכנין: ג'ון קולמה.

* בשמונה משחקים שנערכו עד היום בקריית אליעזר חיפה ניצחה בשבעה. מה קרה בשמיני? אתם כבר יודעים.

* מכבי חיפה מתקשה מאוד להבקיע נגד יריבתה. ב-18 מפגשים שנערכו עד היום היא כבשה 27 שערים בלבד וספגה 17. ממוצע של גול וחצי למשחק.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הבשורה הטובה מבחינת מכבי חיפה היא ההתאוששות של השחקנים הפצועים שלה: עידן ורד, ולדימיר דבאלישווילי, יניב קטן וגוסטבו בוקולי כשירים למשחק. על פי האימון המסכם, דבאלישווילי יפתח בחוד עם חמד, ושלושה קשרים בטוחים בהרכב – אייל גולסה, ג'ון קולמה ויניב קטן. בוקולי או ורד אמורים להשלים את חוליית הקישור. לוי כבר ערך אסיפה לקראת המשחק השבוע, בה ביקש מהשחקנים לשים לב לירידה ברמת המשחק לאחר הבקעת השער השני מול כפר סבא. כהרגלו, המאמן ביקש מהשחקנים לא להקל ראש ביריבה ולהגיע מרוכזים למשחק.

למרות השיפור שנראה ממשחק למשחק, סיידו יאיא עדיין לא מוכן בכדי לקבל את חולצת ההרכב. אנדריי פיליאבסקי דווקא כן, ולכן הוא ימשיך לפתוח לצד אריק בנאדו, כששי מימון שנכנס כמחליף בכפר סבא ימתין על הספסל. בחיפה נוטים בדרך כלל שלא להתייחס ליריבות שלה על תואר האליפות, אבל שאלנו שחקנים למי יחזיקו אצבעות בראשון בלי קשר לתוצאת המשחק. "עדיף תיקו, אבל אם מכבי תנצח אף אחד לא יבכה", אמר אחד מהם. שחקן אחר הוסיף: "כבר עכשיו ברור שאם ננצח נגדיל את הפער, אבל אסור לחשוב על זה".

בני סכנין:

אחרי ההדחה מהגביע באמצע השבוע, בסכנין חושבים כרגע רק על הליגה ורוצים להמשיך לצבור נקודות בכדי להימלט מהתחתית הצפופה. סלובודאן דראפיץ' נראה מרוצה מההרכב שגיבש ולא צפוי לערוך שינויים משמעותיים מזה שפתח מול באר שבע בשבת האחרונה, מלבד אחד בטוח.

המאמן מתלבט לגבי עמדה אחת בקישור בין חאמד גנאים שלא היה כשיר באמצע השבוע וקני סייף. כרגע, נראה כי לקשר הצעיר ישנה עדיפות בהרכב בגלל חוסר כשירותו של גנאים. עידן ויצמן שעבר אתמול בבקרה התקציבית יעמוד לרשותו של דראפיץ' ואמור לערוך את הבכורה חשבון לירן כהן. נראה כי דרכו של כהן בקבוצה עומדת להסתיים ובשבוע הבא ישוחרר אם ימצא קבוצה אחרת. שני הבולגרים הנוספים שחתמו אתמול החלוץ דנאיל מיטב והקשר אתנאס בורנוסוזוב לא עברו בבקרה התקציבית אתמול ורק בשבוע הבא יוכלו לעמוד לרשותו של דראפיץ'.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: עידן ורד

לא ברור כמה אלישע לוי מחזיק מהקשר היצירתי שלו, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח: הפעם האחרונה שבה עידן ורד פתח בהרכב בליגה, הייתה ב-6 בדצמבר. כמעט חודשיים חלפו מאז, והקשר שהשלים רק פעם אחת 90 דקות העונה (!) בליגה אמור לחזור ל-11 של המאמן. היכולת של ורד לשנות משחקים באה לידי ביטוי בהופעת הבכורה שלו בהרכב בבאר שבע, והיא תתבטא יותר ככל שהזמן יחלוף. לורד יש את מה שבחיפה מחפשים כבר הרבה זמן – שחקן שמסוגל לגמור משחק בנגיעה או בהברקה. מחר, הוא ינסה להוכיח למאמן שלו שעדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.

בני סכנין: עידן ויצמן

אחרי חצי עונה בהפועל חיפה אליה עשה המון מאמצים בקיץ לעבור מאשדוד ואף ויתר על כספים שהיו חייבים לו, יעלה מחר ויצמן לראשונה בהרכב בסכנין וזאת לאחר אימון אחד בלבד. אמנם ויצמן עדיין לא מכיר כל כך טוב את חבריו לקבוצה, אבל יצטרך להוכיח יכולת הרבה יותר גבוהה ממה שהציג בהפועל חיפה בכדי להוכיח שסכנין לא סתם התעקשה להחתימו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד (גוסטבו בוקולי), תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, קני סייף (חאמד גנאים), אחמד קאסום, עובדה זבידאת, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully