וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טומלין: "מתקרב רגע ההכרעה לגבי פונסי"

4.2.2011 / 12:15

מאמן פיטסבורג לא אופטימי לגבי שיתופו של הסנטר, ששוב לא התאמן. הריסון: "יש לי 100 אלף סיבות להיות נגד ה-NFL"

הסופרבול מתקרב ומאורקיז פונסי עדיין לא התאמן. הסנטר של פיטסבורג סטילרס שוב נח לקראת המשחק, והמאמן מייק טומלין לא נשמע אופטימי לגבי שיתופו. "אנחנו מתקרבים לרגע ההכרעה", אמר, "הוא יצטרך להראות לנו משהו מאוד בקרוב". על אימון הקבוצה אמר טומלין: "אני שמח שאנחנו נראים חדים, אבל זה לא אומר כלום על המשחק. אנחנו לא יכולים להתאמן טוב ואז לתת הופעה גרועה ביום ראשון".

בגרין ביי, המאמן מייק מקארתי נתן מנוחה לדונלד דרייבר הפצוע בידו אבל הרגיע: "הוא בסדר. הוא רוצה להתאמן אבל אני לא לוקח אתו סיכונים. אני מאמין שגם ביום שישי הוא ינוח". ג'יימס פריור מפיטסבורג הוסיף: "אני לא מאמין שדרייבר יחמיץ את המשחק, אין בו פחד. הוא לא ייתן לשום דבר לאיים עליו במשחק כזה".

חברו של פריור לקבוצה ג'יימס הריסון המשיך לרטש את ה-NFL. כשנשאל מדוע הוא תוקף את הליגה אמר הליינבקר: "יש לי 100 אלף סיבות להיות נגדם", כשהוא מתכוון לקנסות שספג, "הייתי חייב לשפוך הכל ולהוציא את זה ממני".

חדשות מקבוצות אחרות בליגה: מייק סמית', מאמן אטלנטה, קיבל הארכת חוזה לשלוש שנים. סמית' הוביל את הפאלקונס לפלייאוף בשתיים משלוש העונות שבהן הוא בקבוצה. הקוורטרבק של הג'טס מארק סאנצ'ז לא יצטרך ניתוח בכתפו, ואמור להיות בריא וכשיר למחנה האימונים של הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully