וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אנחנו קבוצה שונה מזו שהפסידה לברצלונה"

4.2.2011 / 8:42

שבועיים בלבד חלפו, אך פורוורד מכבי ת"א חש שיפור. הסיבה? קשורה במאמן. שחורציאניטיס: "כולם נהנים, הכימיה נהדרת"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה להציג יעילות דורסנית. גם אמש (חמישי), החל מן הדקות הראשונות בניצחון על לובליאנה 67:104 במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בטופ 16, הצהובים חיסלו כל ניסיון של הסלובנים וכבר מן הפתיחה הוכיחו עליונות מרשימה.

לאחר שהודו לקהל, מיהרו שחקני מכבי לחדר ההלבשה והתפנו למשחקון הפנימי, המתקיים מזה מספר שבועות בין סופוקליס שחורציאניטיס לדורון פרקינס, שמטרתו: לשפוך כמה שיותר מי קרח האחד על ראשו של השני. הפעם היה זה תורו של הגארד האמריקאי לצנן את הסנטר היווני, בעוד שאר השחקנים מעודדים בקולות רמים ומאוד משועשעים. כרגע עומד המאזן בין שני השחקנים על תיקו, כך לפחות טוען פרקינס, ונראה כי שבירת שוויון תהיה בשבועות הבאים.

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב נאבק מול קני גרגורי, אולימפיה לובליאנה. ברני ארדוב
"הקרדיט צריך להגיע למכבי תל אביב". סופוקליס שחורציאניטיס/ברני ארדוב

החדווה אינה מוגבלת רק לחדר ההלבשה. בייבי שאק סבור שהכימיה החברתית בין השחקנים היא זו שמניבה בין היתר את התוצאות הטובות על המגרש. "אנחנו נהנים. יש כאן בחורים נהדרים", אמר שחורציאניטיס והסביר בפשטות את סוד ההצלחה. "כולם נהנים, גם על הפרקט וגם מחוצה לה. זו הסיבה שהכימיה בינינו כל כך טובה על המגרש. אנחנו משחקים ביחד, וממש כמו שדייויד בלאט אומר לנו תמיד, זה לא משנה מי השחקן שיבלוט ברבע הראשון או יבלוט בכלל במשחק. כולם מנסים לתרום, עובדים קשה ובסוף רואים את התוצאות על המגרש".

שחורציאניטיס הדף בנחרצות כל טענה על כך שהניצחון הושג בשל חולשת היריבה. "לובליאנה זו קבוצה שניצחה קבוצות כמו צסק"א מוסקבה ופנאתינייקוס בסיבוב הקודם", הזכיר הסנטר."היא קבוצה טובה מאוד, כך שהקרדיט צריך להיות למכבי. בבית הזה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, שום דבר אינו מובן מאליו. כל קבוצה מסוכנת בשלבים האלו. מה שחשוב זה לשחק חזק ולהיות מרוכז. אנחנו עובדים קשה, עושים הכי טוב שאפשר ורק כך משיגים ניצחונות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו מול שחקן לובליאנה גיורגי שרמדיני. ברני ארדוב
האינטנסיביות באימונים של בלאט עוזרת לקבוצה. דייויד בלו/ברני ארדוב

המאמן בלאט , שבדרך כלל מעיר גם לאחר ניצחונות הערות מקצועיות בחדר ההלבשה, הקפיד הפעם להחמיא לשחקניו, אולם הוא אך עדיין לא שכח להזכיר להם כי "עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק חצי גמר הגביע מול מכבי אשדוד ביום שני".

"הם היו לאורך זמן רב במקום השני בליגה", מזכיר דייויד בלו, שהפנים את דבריו של מאמנו וכבר חושב על היריבה הבאה. "אשדוד היא קבוצה טובה והיא תגיע מאוד מוכנה למשחק נגדנו, אבל ברור שכך גם אנחנו".

בלו אף סבור כי הקבוצה שידרגה את עצמה בשבועות האחרונים, ומאז ההפסד לברצלונה לפני שבועיים בפתיחת השלב היא השתפרה. "אנחנו קבוצה שונה מזו שהפסידה לברצלונה בחוץ", הכריז הפורוורד. "הסיבה לכך נעוצה בכך שבלאט העלה את האינטנסיביות של האימונים בתקופה האחרונה, והם גורמים לנו לתחרות בריאה, כאשר אנחנו משחקים אחד מול השני ומשפרים את היכולת שלנו באופן אישי תוך כדי.

"זה מאוד מזכיר לי את האימונים עם הקבוצה המצוינת של מכבי בה שיחקתי לפני כמה שנים", המשיך בלו. "הניצחונות בהפרשים גדולים שאנו משיגים מגיעים בזכות ההגנה. אנחנו משחקים לאחרונה לכל חזק בהגנה לכל אורך 40 הדקות, ויש לנו שחקנים טובים שמתחלפים. כל זה מתבטא בתוצאות ובהישגים שלנו לאחרונה. קשה להרבה קבוצות להתמודד עם זה, וזה המפתח מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully