וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "לא הפסדתי בגלל הסרב"

הישראלית התגוננה לאחר ההפסד לרדוואנסקה. הקפטן ליאור מור לקראת המפגש הגורלי עם בולגריה: "הסיכויים לא גדולים"

ברני ארדוב

צילום: אורן קורנפלד
עריכה: דורון שטיין

היום השני של נבחרת הפדרציה התחיל טוב והסתיים בצורה מאכזבת עם הפסד 2:1 לפולין. יוליה גלושקו ניצחה 5:7, 3:6 את מגדה לינט, אך אז נתקלה שחר פאר באגניישקה רדוואנסקה הנפלאה שגברה עליה 3:6, 3:6. זאת גם הייתה התוצאה במשחק הזוגות לטובת הצמד הפולני. בתום היום השני, כל הנבחרות בבית עם ניצחון והפסד והכל פתוח. ישראל חייבת לנצח את בולגריה, אך היא לא תלויה לחלוטין בעצמה.

"לא יודעת אילו תוכניות היו, אבל מבחינתי לא חשבתי שיהיה משחק קל", אמרה פאר אחרי ההפסד לרדוואנסקה. "נכון שהפסדתי 6:3, 6:3, אבל התוצאה הייתה הרבה יותר צמודה. היא שחקנית מצוינת שבאה במומנטום טוב וההבדל היה בנקודות החשובות. אם הייתי לוקחת אותן, הכל היה משתנה. צריך להמשיך לעבוד ולעשות את מה שאני עושה. בפעם הבאה אני מקווה לנצח".

לקראת בולגריה אמרה: "אני לא חושבת שיש מה לעשות לקראת מחר. יש ימים כאלה. בסך הכל הסרב שלי עבד מתחילת השנה, אבל צריך תיקונים קטנים. לא הפסדתי את המשחק בגלל הסרב. גם היא שחקנית שלא קל לה לשמור על הסרב".

הקפטן ליאור מור הוסיף: "אנחנו צריכים לנצח את בולגריה לפני שלוקסמבורג צריכה לנצח את פולין. נעשה את מה שבשליטתנו כדי לייצר ניצחון בשישי נגד בולגריה. מה הסיכויים? הסיכויים שפולין תנצח יותר גדולים, אבל חשבתי שננצח היום ולא ניצחנו".

אגניישקה רדוואנסקה סיכמה את היום: "אני חושבת ששיחקתי הרבה יותר טוב מאתמול. ידעתי שיהיה משחק קשה נגד שחר. הייתי מפוקסת מהפתיחה ושיחקתי טוב". הפולניה גם נשאלה על הקהל הישראלי ואמרה: "זה לא משחק הוגן לצעוק בין הנקודות ולהפריע. בפולין זה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully