וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי פטיט פורש מבייסבול

3.2.2011 / 21:37

המגיש בן ה-39 של היאנקיז יכריז ביום שישי על פרישתו במסיבת עיתונאים שיכנס. הפסים ייאלצו להמשיך בלעדיו

במשך שבועות ארוכים חיכו בניו יורק יאנקיז להודעתו של אנדי פטיט. המגיש היציב היה אמור למסור את החלטתו, וכך אכן עשה. בתחילת פברואר. היום (חמישי) הודיע פטיט לראשי הקבוצה כי יכנס ביום שישי מסיבת עיתונאים ובה יודיע על פרישתו. המשמעות: היאנקיז יצטרכו לחפש מגיש אחר ברוטציה. יחד עם מריאנו ריברה, דרק ג'יטר וחורחה פוסאדה, פטיט היה הנצר האחרון לשושלת של היאנקיז, שזכו ארבע פעמים בחמש שנים בוורלד סירייס בין 1996 ל-2000.

פטיט בן ה-39 הגיש ביאנקיז 13 שנים, והוא המגיש עם מספר הניצחונות הגבוה ביותר בפלייאוף - 19. הוא החליט להקדיש יותר זמן לאשתו ולארבעת ילדיהם המתגוררים בדאלאס. בקרוב הוא יעיד במשפטו של רוג'ר קלמנס כאיש שהודה שהוא וקלמנס השתמשו בסמים אסורים כששיחקו ביאנקיז בסוף העשור הקודם. לפטיט מאזן של 138:240 ו-ERA של 3.88 במהלך הקריירה ביאנקיז.

קודם לכן, כאמור, חשבו היאנקיז על פטיט, אם כי ה-GM בריאן קשמן לא נשמע אופטימי. "הוא לא במשחק כרגע", אמר, "אלא אם יגיד לי אחרת, אנחנו נמשיך כאילו הוא לא פה". ניו יורק החתימה לאחרונה את פרדי גארסיה על חוזה מיינורס. המגישים היציבים ברוטציה שלה הם סי.סי. סבאת'יה ופיל יוז, כשאת איי ג'יי בארנט היא תצטרך בכושר, לאחר עונה נוראית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully