וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגניישקה רדוואנסקה: "שחר פאר שווה טופ 10"

3.2.2011 / 20:12

המחבט מס' 1 של פולין החמיאה ליריבתה ומחזיקה אצבעות לניצחון במפגש לפני משחק הזוגות. גלושקו: "זה לא השיא שלי"

רויטרס

וידאו: אורן קורנפלד
עריכה: דורון שטיין

אחרי ששייטה לניצחון 0:3 על לוקסמבורג אתמול ביום המשחקים הראשון של הבית האירופי בגביע הפדרציה, נתקלה הערב (חמישי) נבחרת ישראל במשוכה גבוהה יותר בדמות נבחרת פולין, ולאחר שני משחקים עומדת התוצאה על 1:1. את היום פתחה יוליה גלושקו עם ניצחון מצויין על מגדה לינט, אך מיד לאחר מכן הפסידה שחר פאר לאגניישקה רדוואנסקה, המדורגת 10 בעולם. עתה ייאבקו שתי הנבחרות על הניצחון במשחק הזוגות שיכריע את ההתמודדות בין השתיים.

"ננסה ליהנות ולעשות את הכי טוב"

המחבט מספר 1 של פולין, אגניישקה רדוואנסקה נשמעה מרוצה לאחר הניצחון הערב על שחר פאר, ואמרה: "ידעתי שיהיה משחק קשה, התרכזתי מההתחלה ואני שמחה שניצחתי". על שחר פאר אמרה: "אני חושבת שהיא יכולה להיכנס לטופ 10, בטניס הנשים הכל משתנה ואין מישהי דומיננטית כמו רפאל נדאל בגברים". לגבי משחק הזוגות אמרה: "הסיכויים הם 50-50, ננסה ליהנות ולעשות את הכי טוב".

מי שכאמור היתה המרענן הרשמי של נבחרת ישראל היא יוליה גלושקו, שהציגה הרבה יציבות והעלתה את הנבחרת המקומית ליתרון מוקדם. "עבדתי קשה בחודשים האחרונים גם על הביטחון", אמרה גלושקו בסיום, "יש לי עוד הרבה דברים לשפר, זה לא השיא שלי ואמשיך לעשות את העבודה". על העידוד שהיא מקבלת מהקהל האילתי אמרה: "זה הקהל הכי מדהים בעולם, תודה לכולם".

גלושקו התייחסה גם ליכולתה האישית, שעושה רושם כי היא הולכת ומשתפרת מהתמודדות להתמודדות: "שיחקתי הרבה יותר טוב מאתמול. אני חושבת שנלחמתי הרבה יותר מאתמול. זה באופי שלי, הפייטריות והעבודה קשה. אין קיצורי דרך". גלושקו הנרגשת זרחה במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק והוסיפה: "אני מאוד אמוציונלית גם על המגרש וגם מחוצה לו, לטוב ולרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully