וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סולחה, אבל יש התקדמות בין בית"ר ל"לה פמיליה"

3.2.2011 / 18:17

פגישה בת שעתיים בין נציגי הארגון לראשי המועדון הוגדרה כחיובית, אך לא הניבה סולחה: "כשמדברים, משיגים יותר"

בית"ר ירושלים וארגון האוהדים "לה פמיליה" בדרך להפשרת היחסים. היום (חמישי) הוזמנו נציגים של הארגון לפגישה בבית וגן, במסגרת הנסיונות ליישר את ההדורים בין הצדדים. הפגישה ארכה למעלה משעתיים ונידונו בה כל הנושאים הידועים עליהם לא מוכן קורנפיין לעבור בשתיקה כמו קריאות גזעניות ואלימות. מנגד, שטחו האוהדים את טענותיהם לגבי היחס לו זוכים חברי הארגון העצורים, היחס מהמשטרה ונושאים נוספים שמטרידים אותם. עדיין לא הושגה סולחה בין הצדדים, אך בגדול הגדירו
הנוכחים את הפגישה כ"התקדמות חיובית" ביחסים בין הצדדים.

השיחה אמנם הוגדרה כחיובית, אך אף אחד מהצדדים לא התחייב לשום דבר. בפגישה הצדדים שפכו אשר על ליבם וכמו שאומרים בלה פמיליה: "ירדנו אחד על השני בלי הפסקה". קורנפיין חזר והדגיש בעיקר את הקריאות הגזעניות והנזק האדיר שהן גורמות ועשויות עוד לגרום בעתיד יחד עם הנזק התדמיתי והכלכלי, כאשר מנגד ב"לה פמיליה" דיברו בעיקר על הפגיעה מהעובדה שקורנפיין בחר לנתק איתם מגע וללכת לתקשורת עם כל מה שהוא חושב עליהם, בעוד הם ציפו שגם אם הוא כועס עליהם שיישב איתם בחדר וידבר איתם. "כי אנחנו משפחה ובמשפחה סוגרים את הדברים בבית", אמרו לקורנפיין.

מעבר לכך, ב"לה פמיליה" דיברו על היחס לאוהדים שעצורים שלא בצדק ומקבלים יחס לא ראוי ולא הוגן ואמרו כי ציפו שבבית"ר יידעו להגן על האוהדים האלה. "אנחנו לא מצפים שתגן על כל אחד, אבל כאלה שלא עשו כמעט כלום המועדון צריך לשמור עליהם. בסופו של דבר כולנו משפחה אחת ובמשפחה עוזרים אחד לשני גם אם היחסים לא חמים במיוחד". בשורה התחתונה נראה שההישג הגדול הוא עצם הפגישה כאשר בלה פמיליה סיכמו: "עד היום לא היו שיחות ולא הייתה הידברות וזה עשה הרבה מהבלאגן. כשמדברים, תמיד משיגים יותר והכי חשוב לזכור שזאת בית"ר של האוהדים שאוהבים ואכפת להם מהמועדון ורוצים רק את ההצלחה שלו. כל מי ששמע את השחקנים אחרי חיפה איך הם הרגישו שטדי מעודד ונותן גב יודע מה החשיבות של הקהל וסופסוף בבית"ר הבינו שבסך הכל לא ביקשנו כלום חוץ מהידברות ולהיפגש. מכאן יכול להיות רק יותר טוב".

עתידו של סטיבן כהן יוכרע בסוף השבוע

עתידו של קשר בית"ר ירושלים, סטיבן כהן, יוכרע בשבוע הבא. לאחר שנציגו של השחקן, לירן עטיה, סגר את כל תנאיו של השחקן מול הפועל עכו המכשול האחרון היה דרישת בית"ר לכ-100 אלף שקל בתמורה לשחרור השחקן, סכום אותו עכו לא הסכימה לשלם. יחד עם זאת, אתמול היה טוויסט מסוים בעלילה כאשר הגישה החיובית של השחקן ושביעות הרצון של הצוות המקצועי ממנו הביאו לנסיונות לשכנע את כהן להישאר ולהילחם על מקומו בהרכב.

אתמול לאחר המשחק שוחח עוזר המאמן דוד אמסלם עם השחקן והסביר לו כי הוא שחקן משמעותי עבור הקבוצה. יחד עם זאת, כהן עומד על רצונו לקבל דקות משחק משמעותיות ובין הצדדים הוחלט כי בשלב ראשון הוא יהיה עם הקבוצה עד שבת הקרובה במשחק נגד בני יהודה ובשבוע הבא יוחלט האם להיענות לבקשתו, כאשר ההחלטה כפופה לאישורו של המאמן רוני לוי. בבית"ר אמרו: "הרבה שחקנים לא כשירים לשבת וגם נגד בני יהודה הוא יכול לשחק והכל ישתנה. בסך הכל כשהוא בגישה חיובית הוא יכול להיות יעיל ומשמעותי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully