וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א קראו בגנות אהובה תומר ונעצרו

שני אוהדים שקראו "אהובה תומר עולה באש" במהלך משחק הגביע בקרית אתא נעצרו והורחקו מהמגרשים ל-15 ימים בלבד

כמה מאוהדי הפועל תל אביב ניסו להגיע אתמול (רביעי) לשיאים חדשים של זוועה. זה קרה במהלך משחק החוץ בגביע המדינה נגד עירוני קרית אתא (0:7 להפועל תל אביב), כשבמהלכו נשמעו קריאות גנאי חמורות על ידי אוהדי הפועל תל אביב, ובין הקריאות נשמע: "אש, אש, אש, אהובה תומר עולה באש". אהובה תומר היא קצינת המשטרה שנהרגה בשריפה בכרמל.

לאחר המשחק נעצרו שני אוהדי הפועל תל אביב בגילאי21 ו-23, והורחקו ממגרשי הכדורגל ל-15 ימים. מפקד המחוז הצפוני, ניצב משנה שמעון קורן, רואה בחומרה את המעשה. בנוסף להיבט הפלילי של אירוע זה, הורה קורן להעביר את הטיפול להתאחדות לכדורגל. "אנו מקווים ומצפים כי הנושא יטופל בחומרה, שהרי אהובה תומר ז"ל כמו הקצינים הנוספים, נספו וחירפו נפשם במטרה לסייע ולהציל את חייהם של אחרים".

משטרת זבולון ערערה לבית המשפט המחוזי בחיפה על הרחקתם של שני האוהדים רק ל-15 ימים בלבד ממגרשי הכדורגל. מפקד תחנת זבולון, סנ"צ בני אבליה, מסר לוואלה! חדשות כי מדובר במעשה שמעורר שאט נפש וכי המשטרה מבקשת להרחיק את השניים עד תום העונה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לאירוע החמור: "המועדון מגנה את הקריאות שיוחסו לחלק קטן מאוהדיו בגנות אהובה תומר ז"ל שחירפה את נפשה בנסיון להציל חיים באסון הכרמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully