וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנאר מנדי סיכם עקרונית בהפועל תל אביב

ההחלטה הסופית לגבי המגן הצרפתי תתקבל על ידי אלי גוטמן. אם יוחתם, הפועל תיפרד מבונדר או קנדה. שני אוקראינים יבחנו

יממה אחרי שהביסו את עירוני קרית אתא 0:7 בגביע המדינה, קיבלו היום (חמישי) שחקני הפועל תל אביב ששותפו במשחק יום מנוחה. מחר תחל הקבוצה באופן רשמי את ההכנות לדרבי הגדול ביום ראשון. האווירה בקרב האדומים היא כי אין ממה להילחץ אבל יש הרבה סיבות לנצח את הדרבי הזה גם למען האוהדים החשופים לדרמות סביב הקבוצה וגם למענו של המאמן אלי גוטמן, המתאושש בביתו מאירוע הלב שעבר. "כולם מבינים פה מה משמעות המשחק עבור האוהדים", אמר היום אחד השחקנים והוסיף: "ניתן את הכל על המגרש למענם ובשביל אלי, למרות שמכבי היא זו שתגיע לחוצה ולה יש הרבה יותר מה להפסיד מאשר לנו".

מעבר להתעסקות בדרבי, בהפועל תל אביב עדיין מחפשים להתחזק בחלון העברות הנוכחי. בלילה נחתו בארץ שני שחקנים מאוקראינה, הבלם לדימיר ניאקו והקשר אנטון קרמאר. היום הם יעברו בדיקות רפואיות ומחר יתאמנו עם הקבוצה. בשל היעדרותו הצפויה של גוטמן, יוסי אבוקסיס יצטרך להחליט יחד עם שאר הצוות המקצועי האם להחתים את שני האוקראינים הנבחנים ובשלב זה לא מפתחים יותר מידי ציפיות. בנושא הבלם, בקבוצה נוטים להמתין ומקווים להתפתחויות בעניין מריו פצ'אלקה הסלובקי.

אם פצ'אלקה לא יגיע בסופו של דבר, תעבור הפועל תל אביב לאופציית יא יא פטי מבני סכנין, שלגביו כבר נעשו שיחות עם יו"ר הקבוצה חאסן אבו סאלח. הפועל תציע לסכנין סכום של כ-300 אלף דולר בכדי לרכוש את הבלם, אך זאת רק לאחר שיקבלו סופית תשובה מז'לינה לגביי פצ'אלקה, כל זה הופך את הסיכוי שניאקו האוקראיני יחתום לקטן מאוד.

עוד בעניין החיזוק, המגן הימני ברנאר מנדי סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה וכרגע האדומים ממתינים לתשובתו הסופית של גוטמן בעניינו. אבוקסיס וגוטמן אמורים לדון האם לצרף את הצרפתי שכבר הביע נכונות להגיע להפועל. אם אכן ירצו זאת בקבוצה, ככל הנראה יוותרו על אחד המגינים, דני בונדר או עמרי קנדה. בהפועל תל אביב לא רוצים לשחרר את בונדר ומעדיפים להעביר את קנדה לקבוצה אחרת, אך אם יחתימו את הצרפתי יאלצו לעמוד בהבטחותיהם לבונדר. בפגישה עם ההנהלה בחודש שעבר הובטח למגן כי אם יחתימו שחקן נוסף בתפקידו יתנו לו להתקדם כלכלית וישחררו אותו לרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully