וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם נ'ג'ובו: "אם נמשיך ככה, ניקח גם את הגביע"

הדס גרינברג

3.2.2011 / 12:34

למרות המשחק הפושר נגד נצרת בגביע, הקשר הזמבי שכבש את שער הניצחון לקרית שמונה כבר חושב רחוק, ובונה על תואר נוסף

אחרי שכבר הניפו את גביע הטוטו, שחקני עירוני קרית שמונה התחילו ברגל ימין את המסע שלהם בגביע המדינה עם ניצחון 0:1 על אחי נצרת. על אף שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, שער בודד של הקשר הזמבי ווילאם נג'ובו דקה לסיום המחצית, הביא את הניצחון לקבוצה. נג'ובו שנמצא בתקופה טובה כבש כבר חמישה שערים יחד עם ארבעה בישולים. הבוקר (חמישי) הוא אמר לוואלה! ספורט: "המשחק שלנו לא היה כל כך טוב ואחי נצרת לא קבוצה ממש חזקה, אבל מה שחשוב הוא שניצחנו והעפלנו לשלב הבא".

נג'ובו שכבר נהנה מהנפת גביע הטוטו כבר מסמן את המטרה הבאה בגביע המדינה: "אני מאמין שאנחנו יכולים להניף את הגביע כי בכדורגל הכל אפשרי. אם נמשיך לנצח ולהציג יכולת טובה ניקח גם את הגביע הזה" הקשר התייחס למאזן הטוב שלו "אני משתדל להתאמן טוב ולשמור על ריכוז כל פעם מחדש ובגלל זה אני מרגיש בכושר טוב. אפשר לומר שעד עכשיו אני בכושר הטוב בקריירה שלי, אני מרגיש זאת על עצמי אבל כמובן שיש לי עוד הרבה עבודה ועוד הרבה דברים לשפר".

באשר לקבוצתו שממשיכה להתקדם ולשמור על מקומה בפליאוף העליון שבאמתחתה כבר תואר אחד בכיס אמר נ'ג'ובו: ""אני מאמין שקרית שמונה יכולה להשיג כרטיס לאירופה העונה. הכל אפשרי אם נמשיך בעבודה הקבוצתית שלנו ונישאר מאוחדים". נג'ובו מגלה גם את השאיפה האישית והקבוצתית: "מבחינה קבוצתית אני מקווה שנסיים במקום טוב את העונה, כמה שיותר גבוה, ונניף את הגביע. ומהבחינה האישית אני רק רוצה לשחק כדורגל ולהינות ממנו. כמובן שיש לי רצונות להתקדם לרמות גבוהות יותר כי זה חלום של כל שחקן לשחק בליגה בכירה בעולם. אני אישית מאוד אוהב את הליגה האנגלית והיא החלום הכי גדול שלי. הפיבוריטית שלי היא ארסנל."

יניב לביא וסאלח חסארמה שנעדרו אתמול עקב צבירת כרטיסים צהובים ישובו להרכב במשחק מול הפועל חיפה. הבלם הצעיר והמוכשר שיר צדק, שמילא את מקומם, ישוב לספסל המחליפים כמו גם בריאן חרסיסיץ' שישוב לעמדה המקורית שלו בקישור האחורי. אדריאן רוצ'ט שהורחק בצהוב שני יעדר בשבת ויתכן כי אופיר חמו ימלא את מקומו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully