וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה מוקדמת?

עו"ד אורי שלף

3.2.2011 / 12:28

כאשר שמענו על הגרלת הגביע, קפצנו משמחה. עכשיו הפועל תל אביב תצטרך להתמודד עם האתגר. הבלוג של אורי שלף מתכונן

זהו, נגמרו כל התירוצים. אין יותר "אנחנו מתמקדים במשחק הליגה הקרוב", "אנחנו עדיין לא מתעסקים בגביע", או "אנחנו מנסים לרדת לקרקע מאופורית הניצחונות מול חולון וחיפה". "הצלחנו" להישאר באוויר זמן קצר ולהפסיד משחק ליגה ראשון לכפר סבא, והשבוע, בקושי רב, עברנו עוד משחק ליגה ברמת גן. עכשיו אפשר לחזור לאופוריה ולתחושות הנפלאות של הגביע ולהתחיל לחשוב על נתניה, על חצי הגמר ועל אלפי האוהדים שהולכים ללוות אותנו לשם - הכמות הגדולה ביותר של קהל שהולך ללוות אותנו מאז הקמתה של הפועל תל אביב מחדש על ידי אוהדיה. עד עכשיו היו אלו 1,500 איש שהגיעו ונדחסו ליציעי הדר יוסף, ביום שני בהיכל נוקיה זו תהיה כמות כפולה, אולי אפילו יותר. עם בהלת הכרטיסים שאנחנו חווים מהיום שהוצאו למכירה, אני כבר לא יודע למה לצפות. שמעתי על אוהדים שנסעו עד נתניה והרחיקו עד אשדוד על מנת לתור ברחובות במרדף אחר כרטיס יקר.

אף אחד מאיתנו לא ידע להגיד בפה מלא את מי הוא רוצה שנפגוש בחצי הגמר ערב ההגרלה. את מכבי מי שחולם להגיע לגמר לא רוצה לפגוש. ההתלבטות הייתה בין אשדוד ונתניה אבל לא הייתה הכרעה. לאחר ההגרלה, קפצנו משמחה, לא כי קיבלנו את נתניה, אלא כי לא קיבלנו את מכבי. אחר כך, כשהייתי צריך להחליט אם לשמוח או להצטער שלא קיבלנו את אשדוד, בחרתי שלא להחליט. מה זה באמת משנה אם אני אצטער או אשמח, בכל מקרה נשחק נגד נתניה.

מה הסיכויים שלנו? זה המשפט שחוזר על עצמו שוב ושוב מאז שעלינו לחצי הגמר. קשה לדעת, אני נוהג לענות. בכל זאת אנחנו קבוצה מליגה שנייה ועצם ההגעה למעמד חצי הגמר הוא הישג אדיר. מצד שני לגביע חוקים משלו, שזה משפט שמישהו המציא עוד לפני שהאיגוד החליט שבגביע נשחק לא לפי החוקים לפיהם אנחנו משחקים בליגה הלאומית.

כשאני מסתכל על הסגל של נתניה אני מתקשה להתרשם. למכבי חיפה סגל שחקנים טוב יותר ואותה עברנו. אבל מכבי חיפה היא לא קבוצה, היא אוסף של שחקנים מוכשרים. נתניה לעומת זאת היא קבוצה, אני אוהב את מה שמתפתח בנתניה, שחקני בית מחוזקים בשמוליק ברנר, שמשחקים ביחד כבר מספר שנים עם אותו צוות מקצועי, שמלווה את שחקני הבית ממחלקת הנוער ועד הבוגרים. בעונה שעברה הם פגעו בול עם הזרים וסיימו עונה מופלאה, העונה הם פגעו קצת פחות, אבל הם עדיין נשארו קבוצה וזאת הסיבה שאי אפשר להסתכל על סגל השחקנים שלה ולהתחיל להשוות בין הקבוצות. כי כמו שכולכם זוכרים, קבוצה שווה יותר מהסך של כל שחקניה, ככה זה אצלנו וככה זה אצל נתניה.

כאשר חושבים על זה בפעם השנייה, די ברור היה שנקבל את נתניה. לא לחינם הגרלת האיגוד ו/או הגורל זימנו לנו משחקים עם שלוש קבוצות שעשו את הדרך הארוכה מהליגה הלאומית עד לצמרת הכדורסל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully