וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל בליצ'יק שוב מאמן השנה

3.2.2011 / 10:14

המאמן של ניו אינגלנד פטריוטס זכה בתואר בפעם השלישית. ג'יימס הריסון: "הסכסוך על עונת 18 משחקים - בגלל כסף"

הוא לא הגיע לסופרבול, אבל כמו הקוורטרבק שלו, גם ביל בליצ'יק ייצא מהעונה הזו עם תואר. יומיים לאחר שטום בריידי הוכתר כשחקן ההתקפה הטוב של השנה, זכה מאמן ניו אינגלנד פטריוטס בפעם השלישית בתואר מאמן העונה. בליצ'יק, שהוליך את הפטריוטס לעונה של 2:14, קיבל 30 מתוך 50 קולות הבוחרים. הוא רחוק כעת זכייה אחת בלבד מדון שולה, עד כה המאמן היחיד בהיסטוריה עם ארבע זכיות.

"אני מקבל את הפרס בשם כל הארגון", אמר בליצ'יק, "ההנהלה, העוזרים וכמובן השחקנים - הם אלה שביצעו את המהלכים. היו לנו הרבה שחקנים חדשים בקבוצה, זה כבוד לקבל תואר כזה על העונה הרגילה. לצערי, לא הצלחנו לשחזר את ההישג בפלייאוף".

מאורקיז פונסי ממשיך להעסיק את פיטסבורג סטילרס. הסנטר, שירד אתמול (רביעי) מקביים ואמר כי הוא צפוי ליטול חלק בסופרבול, נח ולא התאמן, אולם עדיין חושב לשחק בהתמודדות. "אם הוא היה משחק כקוורטרבק, תופס או רץ אחורי, לא היינו חושבים על זה בכלל", אמר המאמן מייק טומלין, "אבל שחקן קו ואנחנו רוצים לראות איך יגיב עד למשחק".

לליינבקר של הסטילרס ג'יימס הריסון עדיין יש בטן מלאה על הליגה, והפעם על האפשרות שתהיה עונה בת 18 משחקים. "זה לא קשור לבריאות השחקנים", התוודה הריסון, "מדובר בכסף. מבחינתי אין ברירה - תהיה שביתה. על הקשיחות והקנסות שספג אמר הריסון: "נראה שהם מחפשים מישהו שיהיה נער פוסטר. זה סגנון המשחק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully