וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורד ודבאלישווילי התאמנו, צפויים לשחק נגד סכנין

3.2.2011 / 9:57

הקשר ערך אימון מלא. קולמה לא הגיע לאימון וטען כי הוא חולה. אלישע לוי ערך אסיפה: "אחרי הגול השני לא שיחקנו מסודר"


"עברנו את כפר סבא בצורה חלקה. אנחנו עם הפנים קדימה, למשחק מול סכנין. אחרי הגול השני אתמול לא שיחקנו מסודר כמו בפתיחה והם הגיעו לכמה מצבים. במחצית השניה חזרנו לשחק מסודר וגמרנו את המשחק". כך אמר הבוקר (חמישי) מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו בעקבות הניצחון על הפועל כפר סבא אמש, וההעפלה לשמינית הגמר. שחקן בקבוצה אמר לאחר האימון: "העובדה שמכבי תל אביב הודחה מצביעה על כך שחשוב לדעת לנצח גם משחקים כאלה".

בחיפה מרוצים מאוד מהיכולת שהפגין אתמול (רביעי) עידן ורד בניצחון 0:3. עוד הברקה של הקשר בחלק הקדמי הסתיימה אתמול ברשת, ועושה רושם שהוא יחזור בקרוב מאוד להרכב. על היכולת הזאת העיבה הפציעה של הקשר, שספג מכה יבשה במשחק מול כפר סבא והוחלף. הבוקר ערך הקשר אימון מלא ונראה כי יהיה כשיר ויפתח בהרכב נגד בני סכנין בשבת. הקשר ג'ון קולמה לא הגיע היום לאימון והודיע לצוות המקצועי כי הוא סובל מכאב גרון. כרגע אין מניעה שיפתח במשחק מול סכנין.

גם גוסטבו בוקולי, ולדימיר דבאלישווילי ויניב קטן ערכו אימון מלא וצפויים לשחק בשבת. ליאור רפאלוב ממשיך להגביר את קצב אימוניו, ויהיה בסגל לראשונה מאז הפציעה. שחקנים בקבוצה אמרו כי החלוץ הגנאי דומיניק אודורו לא מרשים ונראה שישוחרר. במועדון ישנה שביעות רצון מטאלב טואטחה, שממשיך להתקדם, ומסתמן כי החלל הענק שהותיר פיטר מסיללה ממשיך להיסגר. אתמול בישל המגן שני שערים אחרי שכבר הוכיח שהוא מסוגל גם לכבוש. "במשחקים האחרונים טאלב הוכיח שמבחינה התקפית הוא לא נופל ממסיללה. מבחינה הגנתית הוא ממשיך להשתפר", נאמר על המגן.

החלוץ תומר חמד שכבש את השער השני אמר אמש: "בדיעבד אפשר לומר שהמשחק היה קל, אבל אנחנו עשינו אותו כזה. התכוננו למשחק הזה בשיא הרצינות. אני כבר לא זוכר בן כמה הייתי בפעם האחרונה שמכבי חיפה זכתה בגביע, אבל שמנו למטרה לזכות בו".

ביום שלישי מסתיים מועד ההעברות ולכן חיפה לא תוכל לבחון שחקנים למבחנים בתחילת השבוע. בחיפה אמרו אתמול כי סוכנו של ג'ון קולמה לא הציג בפניהם עדיין הצעה רשמית ונכון לשלב זה הוא נשאר בקבוצה. אלישע לוי אמר לאחר המשחק כי בהיעדר הצעה כזו, הוא מעוניין שקולמה ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully