וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראד אבו ענזה סגר במכבי פתח תקוה

3.2.2011 / 13:24

הקבוצה שאלה את חלוץ בני לוד עם אופציית קניה. אכזבה בעקבות ההדחה מהגביע. זוארץ: "תרימו ראש, בשבת דרבי".

חלוץ מכבי פתח תקוה מוראד אבו ענזה סגר היום (חמישי) את תנאיו במכבי פתח תקוה. כזכור, הקבוצה ניהלה בשלושת הימים האחרונים מו"מ עם השחקן, אולם העסקה לא יצאה לפועל, וזאת בעקבות העובדה שבני לוד סירבה לשחררו. הבוקר הושג סיכום בין הצדדים ובערב תיחתם העסקה.

אכזבה גדולה במכבי פתח תקוה בעקבות ההדחה אמש מגביע המדינה. בקבוצה ביקרו את התנהלותם של מספר שחקנים, שתקפו מצדם כי שיטת המשחק של אשדוד, שהתגוננה ברוב שלבי המשחק. גורם במועדון אמר אמש: "אין שום סיבה בעולם שקבוצה עם מסורת במפעל הזה תעוף בשלב מוקדם. אף אחד לא יזכור איך אשדוד שיחקה. יש כאן שחקנים בלי מחויבות והם ישלמו ביוקר". היו"ר משה זוארץ נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש, יש לנו דרבי בשבת". סבסטיאן סנסוני אמר בצאתו מחדר ההלבשה: "קבוצות עושות נגדנו בונקר ואנחנו חייבים לדעת לפרוץ אותו".

בקבוצה מתכוננים כעת לדרבי בשבת מול הפועל. מאז 2002 מכבי לא הפסידה דרבי כמארחת ובקרב השחקנים עלה אתמול חשש שההפסד ישפיע על המשחק. "כנראה שאנחנו לא מסוגלים לשחק בשתי מסגרות במקביל", אמר גורם בקבוצה על ההפסד אתמול. עומר גולן אמר: "הדרבי מאוד חשוב לנו, מעבר לניצחון יש כאן עניין של יוקרה. אי אפשר לזלזל בהפועל פתח תקוה, אבל אנחנו לא חוששים מאף קבוצה".

המאמן פרדי דוד מנסה לצרף קשר זר עד תחילת השבוע, משום שמועד ההעברות ייסגר ביום שלישי. אם יימצא שחקן כזה, הוא יוחתם ללא מבחנים.

עדכון ראשון: 3.2.2011, 9:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully