וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס ג'ונס דרו לקאטלר: "קח את זה בקלות"

2.2.2011 / 22:01

הרץ שביקר את הקוורטרבק אמר: "זה הוצא מפרופורציה". גודל על התנצלות בליצ'יק ב'ספייגייט': "הרגשתי מרומה"

לפני שבוע וחצי ג'יי קאטלר, הקוורטרבק של שיקגו ברס, נפצע בברכו ונטש את משחק גמר ה-NFC מול גרין ביי, מה שגרר תגובות קשות משחקנים אחרים. אחד המגיבים היה מוריס ג'ונס דרו, כוכב ג'קסונוויל ג'אגוארס, שכתב בטוויטר: "אני שיחקתי עם פציעה כזו כל העונה".

היום (רביעי) ג'ונס דרו התנצל, בערך. "אם הייתי אומר משהו שגוי הייתי מתנצל", אמר ג'ונס דרו לתוכנית הרדיו של ESPN, "לא התכוונתי לגרום ל'הארד פילינגס' בסיפור הזה. אני חושב שגם ג'יי מבין את זה. אני באמת חושב שהמדיה הוציאה את זה מכל פרופורציה כי שחקנים אמרו את זה לפני העיתונאים.

קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל אמר כי הרגיש מרומה כשביל בליצ'יק התנצל בפניו על פרשת "ספייגייט", בה ריגל מאמן הפטריוטס אחרי קבוצות יריבות באמצעות צילומים אסורים. "התרשמתי שביל יספר לתקשורת את הצד שלו בסיפור", אמר גודל בראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד", "במקום זה הוא עמד מול התקשורת ושתק". בליצ'יק הכחיש כי הבטיח לגודל הצהרה פומבית בנושא: "אמרתי שאתייחס לכך וזה מה שהיה, אני לא מרגיש שהולכתי מישהו שולל".

סופרבול: דאלאס נתונה בשלג ובקור, מה שכמובן מעיב על אווירת הקרנבל בעיר לקראת המשחק הגדול, אבל בעלי הקאובויס ג'רי ג'ונס מנסה להצדיק בכל זאת את ההחלטה לקיים בה את המשחק. "מזג האוויר לא הופך את הבחירה הזו לרעה", אמר, "זו מדינת פוטבול, יש פה הרבה תשוקה לאנשים וזה מה שצריך להכריע מי יארח סופרבול". גרין ביי, בינתיים, ממשיכה להתאמן באולמות סגורים למרות הציפייה לקיים אימון במגרש פתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully