וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "עשינו את זה חד וחלק"

2.2.2011 / 20:44

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהניצחון בכפר סבא: "נלך על הגביע בכל הכוח". עידן ורד הוחלף בגלל פציעה ויעבור בדיקות

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כמו בשנה שעברה, גם העונה מכבי חיפה לא התקשתה לחלוף על פני הפועל כפר סבא בסיבוב ח' של גביע המדינה. הפעם זה הסתיים עם 0:3 קל לסגנית האלופה, ששלחה את מוליכת הלאומית להתרכז בחזרה בליגה, שם מצפה לה בשבת משחק עונה מול עירוני רמת השרון. עידן ורד כבש את הראשון של במדי חיפה במבצע אישי נהדר בדקה ה-18, תומר חמד נעץ את השני בדקה ה-25, ניר דוידוביץ' עוד עצר פנדל של אבי אבינו לפני ההפסקה והמחליף עלי עוסמאן חתם בדקה ה-68. ורד, שהוחלף בגלל מכה יבשה שספג, יעבור מחר בדיקות רפואיות כדי לברר את חורמת הפציעה.

"שיחקנו מול קבוצה טובה", פרגן מאמן מכבי חיפה אלישע לוי למארחת. "ראינו בשלהי המחצית הראשונה את כפר סבא מגיעה להזדמנויות, אבל אחד הדברים החשובים בגביע זה לבוא מוכנים. היינו ללא מספר שחקני הרכב, ובכל זאת עשינו את זה חד וחלק וצריך להמשיך הלאה".

מכבי חיפה לא זכתה בגביע מאז 1998, ואלישע לוי יודע שמדובר בחסך אמיתי, בעיקר מבחינת האוהדים. "דיברנו על זה לפני המשחק, זה משהו שצריך להתמקד בו העונה", הבהיר המאמן. "אנחנו נלך על זה בכל הכוח".

מאמן כפר סבא תומר קשטן אמר בסיום: "לו זר היה נקלע למשחק הערב, הוא לא היה מצליח להבדיל מי הקבוצה שמוליכה את ליגת העל ומי את הלאומית. שיחקנו טוב במשך 75 דקות אבל לא ניצלנו מצבים. חיפה כבשה שלושה שערים מארבעה מצבים. נגד קבוצה כזאת חשוב לנצל מצבים. אם היינו מסתגרים ומזמינים התקפות, לא בטוח שהתוצאה הייתה לטובתנו. אם הייתי יכול להחזיר את המשחק להתחלה הייתי משחק באותה שיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully