וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "קשה לשחק בבית, רוצה להוכיח לקהל"

2.2.2011 / 19:24

ישראל עלתה ל-0:3 מול לוקסמבורג, ופאר הסבירה את יכולה הפושרת. גלושקו: "לשחק עם 'ישראל' על הגב זה הכי מדהים"

אימג'בנק GettyImages

צילום: אורן קורנפלד

עריכה: דורון שטיין

נבחרת הפדרציה של ישראל ניצחה היום (רביעי) את מקבילתה מלוקסמבורג 0:3, במסגרת משחקי הבית האזורי המתקיימים באילת. המטרה בתום שלושת ימי התחרות היא להשיג כרטיס למשחק הפלייאוף על מקום בבית העליון, והתוצאה בתום שני המשחקים הראשונים הייתה 0:2 לזכות ישראל, אחרי שיוליה גלושקו רשמה ניצחון על אן קרמר בת ה-35 בתוצאה 1:6, 7:5, 0:6, ובהמשך שחר פאר גברה על מנדי מינלה 3:6, 3:6. את היום סגר משחק הזוגות בהשתתפות פאר וגלושקו בצד הישראלי ומינלה והבלתי מדורגת טיפאני קורנליוס בצד הלוקסמבורגי. עימות הזוגות נגמר ב-1:6, 1:6 לישראליות.

"היו לי הרבה עליות וירידות, במיוחד בסט השני, אני שמחה שעשיתי את זה במערכה השלישית", אמרה גלושקו על משחקה היום. "הקהל היה מדהים, אפילו שיש רק 600 איש. עכשיו שחר לעשות את העבודה. מוקדם מדי לדבר על התוצאות, אבל בטוח ניתן את הכל כדי לעלות. לשחק עם 'ישראל' על הגב זה הכי מדהים בעולם".

"הלוואי שזה ימשיך ככה, זה נותן דרייב מצוין", אמרה שחר פאר בסיום ניצחונה על מינלה, "ממש מצוין שיוליה ניצחה וזה הוריד לחץ". פאר ניצחה בצורה חלקה, אולם לא הרשימה היום, והודתה כי היה לה קשה לשחק לעיני הקהל הישראלי. "לא שיחקתי טוב היום, תמיד אמרתי שקשה לי לשחק בבית, בגלל שאני רוצה להוכיח ולהראות לקהל מה שאני עושה כל השנה, זה ממש קשה. אני אוהבת לשחק בארץ, ועושה את המקסימום"

ניצחונה של פאר שחרר לחץ בנבחרת, ופאר התייחסה לאווירה הטובה השוררת בה. "יש לנו נבחרת מדהימה, אנחנו צעירות ומאוחדות גם עם הצמד המקצועי. יוליה משוגעת, אני קצת פחות, הבנות הצעירות מביאות אופי אחר, וזאת נבחרת כיפית. עד הבית העליון יש זמן, מחכים לנו שלושה משחקים מאוד מאוד קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully