וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ככל שמתקדמים, חשיבות המשחק עולה"

2.2.2011 / 19:17

מאמן מכבי ת"א מתכונן ללובליאנה (ה', 21:00, 10) ומחמיא ליריבה: "קבוצה ממושמעת שיודעת מה היא רוצה מעצמה"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב תסיים מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בערוץ 10) את הסיבוב הראשון בשלב הטופ 16 במשחק ביתי מול לובליאנה הסלובנית. אחרי ההפסד בברצלונה והניצחון ב-41 הפרש על רומא בשבוע שעבר, הצהובים יודיעים שאסור להם למעוד אם ברצונם לעלות להצלבה מהמקום הראשון. הקבוצה הסלובנית מגיעה להתמודדות אחרי ניצחון 63:64 ברומא והפסד ביתי דרמטי 88:87 לברצלונה בשבוע שעבר.

סופוקליס שחורציאניטיס ערך אימון חלקי, וביום חמישי הוא צפוי לשחק כרגיל. דייויד בלאט התייחס למשחק במסיבת העיתונאים ואמר: "זה המשחק השלישי בטופ 16 וככל שאנחנו מתקדמים בתוך הבית הזה, החשיבות של המשחקים עולה. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת שעשתה תוצאות מרשימות ומעבר לציפיות לאורך כל השנה. אנחנו צריכים לבוא ולתת את כל מה שיש לנו ואני מקווה ומאמין שזה מה שנעשה. ביקשתי מהשחקנים שיביא לב חזק ואמיץ. אנחנו מנסים לצבור ניצחונות לקראת המשחקים האחרונים".

המאמן דיבר התייחס ליריבה החזקה ואמר: "כל משחק מתפתח בצורה שונה וקשה לנבא מה יהיה. ללובליאנה יש תכנית מסוימת ואני בטוח שהם לא ישחקו כדורסל שונה במהותו ממה שהם שיחקו עד עכשיו. בשלב זה לא צריך לשנות יותר מדי דברים. לשנות שיטה זה מעיד על משהו פחות חיובי ושתי הקבוצות לא צריכות לעשות את זה.

"יורי דזובץ הוא מאמן יוצא מן הכלל. יש לו דרך ושיטה והקבוצה שלו ממושמעת. זו קבוצה שמשחקת בצורה מבוקרת ויודעת מה היא רוצה מעצמה ולכן התוצאות שהם הביאו. הם עשו תוצאות גם נגד קבוצות חזקות, ניצחונות מרשימים ומשחקים צמודים. האתגר שלנו הוא לא קטן".

שארפ: "אנחנו פוגשים אותם כל שנה וזה תמיד קשה"

גם גיא פניני התייחס לחשיבות הגדולה של המשחק הזה ואמר: "אני חושב שהמאבק באמת יהיה בינינו ללובליאנה, המטרה שלנו היתה לעלות שלב ואנחנו עדין מנסים לעמוד בה, צריך לשמור על הבית בשביל לקרב אותה, וזה מה שנעשה. אנחנו לא מייחסים חשיבות למשחקים הקודמים, אנחנו מסתכלים רק על המשחק הזה, כל משחק מתפתח אחרת. צריכים להיות פתוחים בראש וסבלניים גם אם מהתחלה לא הולך טוב, בכל זאת אנחנו פוגשים מחר קבוצה טובה מאוד וצריך לנצח בסוף ולא ברבע הראשון".

דרק שארפ: "אנחנו מוכנים ללובליאנה, איכשהו יוצא שאנחנו פוגשים אותם כל שנה ובסופו של דבר מתפתח מאבק קשה, אנחנו צריכים לנצח גם הפעם ולעבור את המשחק הזה בבית בהצלחה. החבר'ה מבינים את זה, אנחנו יודעים שאנחנו נמצאים ברגעים החשובים של העונה וכולם יגיעו מרוכזים, אין לי ספק בכלל. זה שניצחנו את המשחקים האחרונים בפער נקודות גבוה כל כך לא ישפיע עלינו כי עשינו את זה בגישה טובה ובדרך מצוייינת, ככה שלא צריכה להיות בעיה בנושא הזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully