וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ר"ג 0:1

וואלה! ספורט

2.2.2011 / 22:33

בית"ר ירושלים והפועל רמת גן הציגו את אחד ממשחקי הכדורגל היותר חלשים של העונה, עד שחן עזריאל המחליף כבש את שער הניצחון (83) והעלה את בית"ר לשמינית גמר גביע המדינה

ספורט 5

בית"ר ירושלים הפכה הערב (רביעי) לקבוצה האחרונה שעלתה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי שגברה 0:1 על הפועל רמת גן בוינטר. זה היה משחק חלש מאוד לשני הצדדים, והנחמה היחידה של רוני לוי היא בתוצאה, ובעובדה שהוא עדיין לא הפסיד מאז שמונה למאמנה של בית"ר ירושלים. הפועל רמת גן אמנם אוהבת את גביע המדינה, אבל כיאה לנועלת הטבלה לא היו ממנה יותר מדי ציפיות. לגבי בית"ר ירושלים, אין ספק שדברים יצטרכו להראות שם אחרת בשלב הבא.

חן עזריאל חוגג שער עם מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. קובי אליהו
צדיק אחד בוינטר. חן עזריאל חוגג את השער בדקה ה-83/קובי אליהו

בהפועל רמת גן פינטזו אולי על הפתעה, רק בגלל המסורת הנדירה של המועדון הזה בגביע המדינה. כנראה ששכחו שם, כי בניגוד לפעמים קודמות מדובר בקבוצה שמשחקת בליגת העל וכולם מכירים אותה, בעיקר בקונוטציות שליליות. קבוצתו של איציק ברוך הגיעה למעשה למצב מסוכן אחד לאורך כל המשחק, וגם זה הודות לכמה דקות של חוסר ריכוז מכיוונו של אריאל הרוש. האורדונים לא ראויים לעלות שלב בגביע המדינה, וכנראה שגם לא להישאר בליגה, ונראה שכמות ההחתמות המטורפת של ינואר לא ממש עוזרת להם.

ומי שיצטרכו לספק הסברים יותר משכנעים הם אנשי בית"ר ירושלים, שעל הנייר היו אמורים לסגור עניין בשלב הרבה יותר מוקדם של המשחק, אבל נגררו לרמה נמוכה והסתבכו במשחק עד למאני טיים. הטעויות של אריאל הרוש כמעט ועלו לבית"ר בספיגת שער, והמשחק המסורבל של סמואל יבואה בהתקפה שבשיאו החמצה נוראית בדקה ה-77 ייזכר יותר מאשר שער הניצחון של חן עזריאל. אותו עזריאל, שנכנס כמחליף בדקה ה-53, היה בעצם היחיד שהזיז משהו במשחקה של בית"ר. הוא אמנם נהנה מבישול יפה של אבירם ברוכיאן בדרך לשער הניצחון בדקה ה-83, אבל הוא גם היה זה שהחדיר מסירה חכמה לאותו ברוכיאן והפעיל אותו לבשל. בקיצור - איש המשחק, כי אף אחד אחר לא ממש שיחק על הדשא בוינטר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 12 - נסיון ראשון של בית"ר לסכן את השער של רמת גן כשעידן טל הקפיץ כדור חופשי לתוך הרחבה, אבל אף אחד משחקני ההתקפה בצהוב לא הגיע אליו.

דקה 23 - אבירם ברוכיאן זיהה את שי חדד פנוי ברחבה והרים כדור לכיוונו, אלא שסמואל יבואה הקדים את חדד ונגח החוצה.

דקה 31 - עידן טל סובב כדור חופשי ממרחק של 30 מטרים, אבל פספס את השער.

דקה 45 - מחצית ראשונה מאכזבת מאוד ללא שום מצבים מסוכנים משני הצדדים הסתיימה באיצטדיון וינטר.

דקה 46 - רמת גן פתחה את המחצית השניה בהזדמנות הראשונה שלה במשחק, כשהרוש יצא רע לכדור ותמיר פור בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 50 - טלקיסקי הרים קרן לרמת גן מצד ימין, אוקוצ'ה הוריד עם הראש לטל בן שבעט משלושה מטרים החוצה.

דקה 65 - סמואל יבואה פרץ לכיוון השער ומסר ימינה לאבירם ברוכיאן, שבעט מזוית קשה החוצה.

דקה 70 - דן איינבינדר נפצע בכתף והוחלף על ידי מתן בראשי. מדובר בפציעה חוזרת לשחקנה של בית"ר ירושלים.

דקה 77 - ההזדמנות של המשחק ואולי ההחמצה של העונה. סטיבן כהן השתלט על כדור עומק והוריד עם הראש לכיוונו של חן עזריאל, שפרץ קדימה ומסר נהדר לסמואל יבואה. הגנאי של בית"ר קיבל את המתנה הגדולה מכולן בתוך הרחבה, אבל בעט ברשלנות הרחק מאיזור המסגרת.

דקה 83 - שער! חן עזריאל פרץ מצד שמאל ושלח אל ברוכיאן בצדה הימני של הרחבה, עזריאל המשיך פנימה וקיבל בתגובה בישול נהדר מברוכיאן, שסידר לו מצב בעיטה ממצב נוח. 0:1 לבית"ר ירושלים.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, תמיר בן עמי, ג'ונתן אסוס (עידן סרור, 87), קרלוס צ'קאנה (אורליוס סטפונקה, 84), דימיטאר טלקיסקי, תמיר פור, אובודו אוקוצ'ה, לירון דיאמנט (ציון צמח, 55).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן, דן איינבינדר (מתן בראשי, 70), שי חדד (חן עזריאל, 53), עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (סטיבן כהן, 77), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully