וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סופרבול: ערוץ הספורט רכש את זכויות ה-NFL

2.2.2011 / 15:35

הערוץ ישדר משחקים מהליגה בשלוש השנים הקרובות, בנוסף להתמודדות ביום שני. לא צפויים שינויים ב-FOX וב-ESPN

לראשונה לאחר תשע שנים, ישדר ערוץ הספורט בלילה שבין ראשון לשני הקרוב את הסופרבול, אולם שידורי ה-NFL בעברית לא עוצרים שם. הערוץ חתם הסכם עם הליגה, וישדר משחקים בשלוש השנים הקרובות. זאת, כמובן, אם לא יוכרז בתחילת מרץ סכסוך שישבית את הליגה בעונת 2011.

הסופרבול, שיתקיים בדאלאס בין גרין ביי פאקרס לפיטסבורג סטילרס, ישודר בערוץ בלילה שבין ראשון לשני (1:00), במקביל לערוץ המזרח התיכון, ESPN (רק ב-YES) ו-FOX ספורט. המשדר בערוץ ייפתח עם אולפן מיוחד (00:30, ספורט 5 וספורט 5 HD) בהנחיית עופר שלח וירון טלפז, שיארחו את כתב ערוץ הספורט יואב בורוביץ'. בנוסף, יצטרפו לשידור שחקני כדורסל אמריקאים מהליגה שאוהדים קבוצות שונות בליגה.

ב-FOX, ב-METV וב-ESPN, המשדרות בעשור האחרון עשרות משחקים בעברית, לא צפויים שינויים. למעשה, השידור של ערוץ הספורט מול הערוצים הקיימים יבטיח את הגדלת מכסת שידורי הפוטבול בשעות המרכזיות בישראל לשלושה שידורים מקבילים במקום השניים המשודרים כיום.

מנציגות FOX ספורט בישראל נמסר: "ערוץ FOX ספורט ימשיך לשדר גם בעתיד את המשחקים החשובים של ליגת ה-NFL, כשהם מלווים בפרשנויות של מיטב שדרי הערוץ. בכל יום ראשון תוגש התוכנית FOX NFL Sunday עם שעה של קדם משחק, ולאחר מכן ייצאו לדרך בשידור חי שני המשחקים העיקריים. בימי רביעי, תשודר גרסה מקוצרת של משחק אחר מהמשחקים המובילים של השבוע, ובימי שישי סיכום השבוע והאירועים הבולטים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully