וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "בכדורגל אין מקום ליהירות ושחצנות"

עוזר מאמן הפועל ת"א הסביר את הגישה שהביאה ל-0:7 על קרית אתא והוסיף: "הדרבי הוא לא מבחן שלי, אלא של הקבוצה"

"באנו מוכנים", היה צמד המילים של כל אחד משחקני ואנשי הפועל תל אביב, שדרסה היום (רביעי) את עירוני קרית אתא 0:7 בסיבוב ח' בגביע המדינה ועלתה לשמינית הגמר. הדאבליסטית לא רצתה להיות מופתעת והצליחה להימנע מסנסציה, כשעלתה ליתרון בדקה ה-10 משער של סלים טועמה ומשם לא הביטה יותר אחורה. כעת הראש של האדומים פונה לדרבי הצמרת נגד מכבי תל אביב, ביום ראשון.

הלילה ינחתו בישראל האוקראינים ולדימיר ניאקו והקשר אנטון קרמאר, שמגיעים למספר ימי התרשמות בהפועל תל אביב. ניאקו בן ה-23 הוא בלם השייך לניבה ויניציה מהליגה השנייה באוקראינה, ואילו קרמאר משחק כקשר ב-FC לבוב, גם היא מהליגה השנייה באוקראינה.

"עשינו את המשחק קל כי השחקנים באו מוכנים", הסביר יוסי אבוקסיס, שכזכור מאמן את הקבוצה עד שובו של אלי גוטמן, "יצאנו לבית מלון אתמול בערב, קנינו כדורים מהסוג שקרית אתא משחקת איתם. כשראיתי את הרצינות של השחקנים בחדר ההלבשה ידעתי שננצח. אני חושב שבכדורגל אין מקום ליהירות ושחצנות".

על הדרבי אמר אבוקסיס: "זה לא סוג של מבחן שלי כי הרוח של אלי גוטמן נמצאת בחדר ההלבשה גם כשהוא בבית. יש בינינו הבנה עיוורת, אנחנו עובדים יותר משלוש שנים ביחד ורואים הכל אותו דבר. אפילו החילופים שעשיתי היום הם חילופים שאלי היה יכול לעשות. המבחן הוא של הפועל כולה ולא שלי באופן אישי".

בן שהר, שאמנם לא כבש, אבל בישל לפני שירד לנוח על הספסל, אמר: "אני מרגיש טוב ואני בכושר טוב. באנו מוכנים וניצחנו. זה חשוב גם למוראל שלנו לקראת הדרבי. אני מקווה שנשחק טוב כקבוצה ושנוכיח שאנחנו יותר טובים. הם יבואו אחרי הפסד ועם רצון עז לנצח".

סלים טועמה, שהיה אחד מהמצטיינים עם סיכון בלתי פוסק של השער, כיבוש אחד ובישול, הוסיף: "לפעמים באים למשחקים כאלה לא מוכנים, אבל אני שמח שכבשנו והשתחררנו, והמשכנו כמו שצריך. דרבי זה דרבי ולא משנה באיזו תקופה אתה נמצא. צריך להתכונן כמו שצריך ואני מקווה שיוסי יכין אותנו היטב. אין פייבוריט בדרבי, זה מלחמה, רצון. יהיה קשה, ואני מאוד מקווה שאנחנו נבוא מוכנים למשחק הזה".

מאמן קרית אתא, רוני דורה, אמר: "השתתפנו בחגיגה. הפועל גדולה עלינו בכמה מספרים, ניסינו לעשות מה שיכולנו, אבל עשינו מעט. אני מקווה שנגיע לליגה הלאומית כי היום זו לא הייתה היכולת האמיתית שלנו. הפועל תל אביב זו קבוצה שמנצחת כמעט כל קבוצה בליגת העל, אז קשה לבקש מאיתנו לנצח אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully