וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציר: עירוני קרית אתא - הפועל תל אביב 7:0

מערכת וואלה! ספורט

2.2.2011 / 14:39

ארבעה ימים לפני הדרבי הפועל ת"א שלחה מסר ליריבתה העירונית עם ניצחון 0:7 קליל על עירוני קרית אתא

ספורט 5

הפועל תל אביב פתחה היום (רביעי) את מסע ההגנה שלה על גביע המדינה ברגל ימין, עם ניצחון קל 0:7 על עירוני קרית אתא בחוץ במסגרת סיבוב ח'. סלים טועמה (10), ביוואן פרנסמן (32) וערן זהבי (41) כבשו במחצית הראשונה, עמרי קנדה (51) ויקטור מרעי (55, 68) וארתור אטציאנוב (90) הוסיפו במחצית השנייה ולהפועל זה היה המשחק הרשמי הקל ביותר שלה העונה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער עם ביוואן פרנסמן. אדריאן הרבשטיין
שער בכורה במדים האדומים. פרנסמן/אדריאן הרבשטיין

האדומים ידעו ששום תירוץ כמו עייפות מצטברת או משטח הדשא הגרוע, לא יתקבל במקרה של הדחה סנציונית ושכזו תפגע קשות במוראל של הקבוצה. לפיכך הם לא התכוונו לקחת סיכונים, תקפו מהפתיחה וניסו להכריע את המשחק מוקדם.

יוסי אבוקסיס, ששוב עמד על הקווים במקום אלי גוטמן שנצטווה לנוח אחרי שעבר התקף לב, ערך שני שינויים כפויים כשהרכיב את ויקטור מרעי ועמרי קנדה במקום טוטו תמוז המוצהב ודני בונדר הפצוע, וכן העניק לשי אבוטבול ודדי בן דיין מנוחה, אבל נגד היריבה הצנועה מצמרת ליגה א' צפון, זה בהחלט הספיק.

סלים טועמה, אולי בגלל שהוא מריח דרבי מתקרב, הגיע חד ומרוכז וב-20 הדקות הראשונות איים שלוש פעמים על השער, כשהבעיטה הראשונה גם נעצרת ברשת בדקה ה-10. גם אחרי ה-0:1 האדומים לא נתנו הנחות ליריבה, המשיכו ללחוץ ולהלחיץ ובדקה ה-32 טועמה בישל לפרנסמן את השער הראשון שלו במדים האדומים. עד המחצית ערן זהבי הוסיף את השלישי והאדומים שמו חותמת סופית על המשחק.

במחצית השנייה עמרי קנדה, ויקטור מרעי וארתור אטצאנוב המחליף הצטרפו לחגיגה. קרית אתא לא הייתה יכולה להפתיע את הפועל תל אביב שהגיע מוכנה, אבל כן הייתה צריכה להילחם יותר ולא לאפשר לאדומים לפתוח טיילת בתוך הרחבה שלה. והפועל תל אביב? היריבה הייתה חלשה וזה באמתלא כוחות, אבל היא דאגה לעשות את העבודה שלה בצורה מהדהדת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 10: גול! עמרי קנדה הוכשל כ-20 מטרים, מעט אלכסונית מהשער. טועמה לקח את הבעיטה וסובב פנימה בצורה מדויקת. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 13: הגנת קרית אתא התקשתה להרחיק, הכדור נפל לרגליו של מרעי שמכ-8 מטרים שלח את אותו לשמיים. הכדור הורחק, אבל מרעי קיבל אותו שוב בשמאל, פרץ לעומק והעביר כדור רוחב לטועמה, שבעט מתוך הרחבה אבל נבלם על ידי השוער מנדס.

דקה 18: טועמה התגבר על שחקן יריב והפציץ מ-17 מטרים, מנדס הדף לקרן.

דקה 22: ידין הימר על בעיטה מכ-28 מטרים, הכדור פגש את המשקוף ויצא החוצה.

דקה 32: גול! טועמה העלה כדור חופשי ארוך ומדויק, פרנסמן התרומם מעל כולם והסיט עם הראש פנימה ממרכז הרחבה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 41: גול! הפועל טיילה בתוך הרחבה של היריבה, טועמה נבלם פעם אחת וזהבי בעט חזק ושטוח פנימה. 0:3 לדאליסטית.

דקה 43: זהבי העביר כדור רוחב לבן שהר, שלבדו, בתוך רחבת החמש, הצליח איכשהו להיבלם על ידי מנדס. החמצה מדהימה של חלוץ הפועל תל אביב. כדור הקרן הגיע לראשו של באדיר, שנגח למשקוף.

דקה 51: גול! קנדה לקח כדור בצד ימין, מסר לשהר שהחזיר לו בנגיעה לתוך הרחבה והמגן הימני בעט שטוח,מימין לשמאל, פנימה. מהלך קבוצתי יפה ו-0:4 לאורחת.

דקה 55: גול! עוד התקפה יפה הגיעה לרגליים של בן שהר, זה פגש מולו את מנדס ומזווית קשה הוציא כדור רוחב שמרעי דחק פנימה מחצי מטר. 0:5 להפועל תל אביב.

דקה 68: גול! יוסי שבחון קיבל כדור עומק סמוך לקו החוץ ובלי לעצור שלח כדור רוחב שטוח לתוך רחבת החמש. מרעי השלים צמד, שוב עם דחיקה מקרוב. 0:6.

דקה 76: קנדה קיבל כדור ברחבה ובעט כדור אלכסוני חזק, מנדס הדף לקרן.

דקה 90: גול! קנדה התנהל בחופשיות בצד ימין והגביה כדור לכיוון הקורה הרחוקה, ארתור אטציאנוב המחליף נגח פנימה מקרוב. 0:7.

עירוני קרית אתא: אסף מנדס, נדיב סימנטוב, יונתן אוחיון (קובי דנינו, 82), אלירן אלקיים, ירוסלאב פלקושצ'נקו, ישראל דרור, יוחאי כהן, מוטי בן חמו (ליאור דהאן, 68), אדם וייר, אילן טל, אלכסיס ויינשיין (ניר אברג'יל, 75).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, גל שיש, אביחי ידין, ערן זהבי, סלים טועמה (יהודה חוטה, 65), גילי ורמוט (יוסי שבחון, 46), ויקטור מרעי, בן שהר (ארתור אטציאנוב, 58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully