וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפאת: "חיפה רצתה אותי, אבל ויצמן מוכן לשחרר רק לצ'לסי"

הדס גרינברג

2.2.2011 / 11:55

ג'קו ערפאת חוזר על ידי חיפה, בעכו יחכו לקיץ. אחרי ההדחה מהגביע שחקנים מתלוננים על היו"ר: "איפה ויצמן כשלא הולך?"

בהפועל עכו התעוררו לבוקר מלא אכזבה לאחר ההפסד אתמול (רביעי) לעירוני ג'ת מהליגה הלאומית. קשר הקבוצה, מהראן ראדי, התייחס הבוקר להדחה הכואבת ואמר לוואלה! ספורט: "מאוד כואב ועצוב לי על מה שקרה אתמול. גם אם יש כאלה שאומרים שהם סגרו ויצאו למתפרצות, אני לא מאמין בסיסמאות האלה. זה לא היה נראה שהם בליגה השנייה ואנחנו לעומת זאת באנו זחוחים".

ראדי הוסיף: "אפשר לומר שהייתה שאננות או יהירות. יש לנו שלושה-ארבעה שחקנים שמשחקים כל הזמן והסגל דליל וזה נופל עליהם אבל זה לא תירוץ. יש כאלה שאומרים שמשחקים כאלה זה בונוס אבל לדעתי זה משחקים שכל שחקן חולם עליהם".

על העובדה כי שחקני ג'ת טענו שעכו באו שאננים הוסיף ראדי: "שכל אחד יתעסק בשמחה או בעצב שלו. בשורה התחתונה, אחרי ששלטנו במשחק מגיע להם כל הכבוד שמשתי מתפרצות הם ניצחו".

שחקני הקבוצה התאכזבו עם סיום המשחק לאחר שהיו"ר הקבוצה, ציון ויצמן, לא הגיע לחדר ההלבשה כמנהגו. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "שיבוא וילחץ יד גם אחרי הפסד. אומנם בושה שהפסדנו אבל שלא יבוא רק לחגוג איתנו אחרי ניצחונות".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "לתת צ'פחה ולחייך אחרי תוצאות טובות ציון יודע, אבל איפה הוא כשפחות הולך? בכל מועדון היו"ר או הבעלים מגיע לחדר הלבשה אחרי משחק - בין אם זה אחרי ניצחון או הפסד - אתמול ציון החליט להיעלם".

בתוך כך, קשר בית"ר ירושלים סטיבן כהן מתקרב לקבוצה לאחר שבית"ר ירושלים והשחקן עצמו הסכימו להגמיש את הדרישות הכספיות שלהם ונרשמה התקדמות במשא ומתן.

ערפאת: "היו לי הצעות מיוון, טורקיה ורוסיה"

חלוצה של הפועל עכו, ג'קו ערפאת, שב אתמול לראשונה להרכב מאז החלים משבר בכתף. אין זה סוד כי ערפאת, שהציג יכולת טובה מתחילת העונה, מחוזר על ידי קבוצות רבות, כאשר כעת מתברר כי מכבי חיפה הביעה בפני הקבוצה התעניינות רשמית בחלוץ. חיפה קיבלה תגובה מויצמן כי רק בקיץ הוא ישוחרר.

ערפאת התייחס לדברים, ואמר: "אני יודע שיש קבוצות ששואלות עליי. היו לי הצעות מיוון, טורקיה ורוסיה וגם ממכבי חיפה, אבל ציון הבהיר שאני משוחרר רק בקיץ. הסוכן שלי אמר לי שנכון לכרגע בעכו לא מעוניינים לשחרר אותי, אבל אם אני ארצה לעזוב אני יודע שאני אוכל. אם אבקש לעזוב, ציון לא ישאיר אותי בכוח כי זה ברור שאני רוצה להתקדם. אבל נכון לכרגע ציון אמר לי שרק לצ'לסי הוא ישחרר אותי".

בהפועל עכו לוקחים גם בחשבון כי חוזהו של ערפאת מסתיים בתום העונה ושאם לא ישחררו אותו כעת - הם לא יקבלו עליו תרומה כלכלית. יש לציין כי סעיף שחרורו של ערפאת עומד על 250 אלף דולר ונחשב נמוך בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully