וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הפסידה לנובוגראד, דימיטאר אילייב שוחרר

2.2.2011 / 17:43

המחליפים והזרים הנבחנים נוצחו 3:2 במשחק אימון, מורזייב ופיסאנו ימשיכו. בקבוצה אישרו: הבלמים ורחובצוב ורדצפי ינחתו

הפועל פתח תקוה הפסידה הערב (רביעי) במשחק אימון באילת לניז'ני נובוגראד 3:2. במשחק נטלו חלק שחקנים מחליפים שלא שיחקו מול מכבי תל אביב בגביע, וכן הזרים הנבחנים בקבוצה. נובוגרד עלתה ליתרון מוקדם, אבל לקראת סיום המחצית הראשונה השווה החלוץ הנבחן מירלאן מורזייב ל-1:1. במחצית השנייה עלו הרוסים ליתרון 1:3, אך גיא דיין צימק לקראת הסיום בבעיטה חופשית. החלוץ דימיטאר אילייב לא הרשים את הצוות המקצועי וישוחרר מהקבוצה, בעוד הבלם ניקולאס פיסאנו קיבל הודעה כי ימשיך להיבחן יחד עם מורזייב.

כעת, בקבוצה מתכוונים להמשיך ולהתחזק, בעיקר בחלק האחורי. כפי שפורסם שלשום וגם אמש, בלם נבחרת בלארוס דימיטרי ורחובצוב (24) והבלם השוויצרי ממוצא איטלקי, דוידה רדצפי (23), צפויים להגיע למבחנים בקבוצה ואחד מהם עשוי לחתום עד יום ראשון.

מוקדם יותר החמיאו בקבוצה לישראל זגורי וגיא צרפתי, שבישלו את שני השערים האחרונים. "זגורי הוא הראה לכולם למה רדפנו אחריו בקיץ. צרפתי חוזר לעצמו", נאמר על השחקן שהושאל ממכבי חיפה והקשר ששיחק בעבר במכבי תל אביב. גם גל כהן, שהבקיע שער עצמי במשחק בשבת, הציג משחק נהדר. הצמד של עידו אקסברד לא הפך את ההחלטה של ההנהלה להתחזק בחלוץ שייכנס לנעליו של דודו ביטון שעזב לשרלרואה.

אוהד קדוסי יישאר בקבוצה ויתחרה עם החלוץ שיגיע ועם אקסברד על מקום בהרכב. החלוץ הקמרוני לואיס זומא הודיע לקבוצה כי הוא לא מתכוון להגיע לאימונים אם אין כוונה להחתימו. השחקן אמור להגיע למבחנים במ.ס אשדוד או בבני יהודה, שרוצות לבחון אותו, ולקראת תום מועד ההעברות ביום שלישי הוא עשוי לחתום בליגת העל.

"אסור שמכבי פ"ת תדרוך עלינו. נעלה כמו אריות"

"כולם ראו אתמול מה שני שחקנים יכולים לעשות. אמרנו כבר הרבה זמן שאנחנו זקוקים לרכש. פביאן סטולר ורועי גורדנה הוכיחו היום שהפועל פתח תקוה עברה שדרוג, וזה עוד לא הכל". כך אמרו אמש שחקנים בהפועל פתח תקוה לאחר הניצחון על מכבי תל אביב.

חבר ההנהלה תומר סיני שישב גם אתמול על הספסל הוסיף: "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה. היה חסר לנו ביטחון, ובמשחק בשבת סבלנו מחוסר מזל. המשחק אתמול היה המשך של ההפסד ההוא, אבל הפעם התוצאה הייתה משקפת. הפועל פתח תקוה לא גנבה ניצחון, שיחקנו נגד מכבי תל אביב הגדולה ולא נפלנו מהם בשום פרמטר. למה אני יושב בשבועיים האחרונים על הספסל? כולם יודעים מה התרומה שלי שם. באתי כדי לעזור ולדרבן את השחקנים".

בחדר ההלבשה אתמול שררה שמחה גדולה לאחר הניצחון. בקבוצה זקפו את העובדה שסטולר שיחק הערב למנכ"ל אפי צפריר, ששעות ספורות לפני המשחק קיבל את טופס ההעברה הבינלאומי של השוויצרי, התעקש להעביר אותו בבקרה ורשם אותו בטופס המשחק. יובל נעים, אגב, מתכנן לעלות עם סטולר כבלם גם לקראת הדרבי, לפחות עד שיוחתם בלם אחר. בקבוצה ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק מול היריבה השנואה, למרות שמאז 2002/3 הפועל לא ניצחה בדרבי כשהיא הקבוצה האורחת. "בסיבוב הקודם הושפלנו, עכשיו אנחנו במומנטום טוב ואסור לתת להם לדרוך עלינו. נעלה כמו אריות", אמרו בקבוצה.

(עדכון ראשון: 10:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully