וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי - שחקן ההתקפה של השנה ב-NFL

2.2.2011 / 9:45

הקוורטרבק של ניו אינגלנד הקדים את מייקל ויק: "זה קרה בזכות קשיחות מנטאלית". פונסי על הסופרבול: "סיכוי טוב שאשחק"

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, זכה הלילה (בין שלישי לרביעי) בתואר שחקן ההתקפה של השנה ב-NFL. בריידי מסר 355 כדורים בלי להיחטף וקיבל 21 מתוך 50 קולות הבוחרים. במקום השני סיים מייקל ויק מפילדלפיה עם 11 קולות. "זה עניין של קשיחות מנטאלית ונחישות של השחקנים והמאמנים", אמר השחקן, "הקבוצה שלנו התחברה לאורך העונה, זו הייתה פריבילגיה להיות חלק ממנה".

סופרבול: הליינבקר של פיטסבורג ג'יימס הריסון דיבר הלילה על העונשים שספג העונה בעקבות תיקולים חמורים ועל הרהורי הפרישה שלו. "באותו זמן זה נראה מאוד רציני", אמר, "זה היה רגע של להט, לא משהו שחשבתי עליו או שתכננתי אותו".

בינתיים, הסטילרס עדיין בונים על הסנטר מאורקיז פונסי, והבשורה הטובה היא שהוא ירד מהקביים. פונסי נשמע בטוח והחלטי ואמר ש"קרוב לוודאי אשחק, אני מרגיש מאוד טוב כרגע. אני הולך, והמאמן מייק טומלין ייתן לי את כל הזמן שבעולם עד יום המשחק". טומלין עצמו אמר כי פונסי לא נמצא על ספירה לאחור וישחק אם יוחלט שהוא יכול.

אפילו בסופרבול שאותו יוביל ארון רוג'רס, התקשורת האמריקאית לא מוציאה לגרין ביי את ברט פארב מהראש. נשיא הפאקרס מארק מרפי נשאל על פארב ואמר כי הקבוצה תפנה אליו למטרת איחוד עתידי. "זה יקרה בזמן המתאים", אמר, "אנחנו רוצים לוודא שזה יהיה הזמן הנכון. יש מעט מאוד שחקנים שעשו בארגון הזה את מה שפארב עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully