וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "חייבים להגיע מחויבים ומרוכזים"

עוזר מאמן הפועל ת"א שינהל את משחק הגביע מול קרית אתא (ד', 13:00, 5+ לייב) מזהיר. ביריבה מפנטזים על הפתעה

ראשה של הפועל תל אביב אמנם נמצא בימים אלה במחשבות על בריאות מאמנה, אלי גוטמן, שסבל מאירוע לב, ומהדרבי הלוהט מול מכבי תל אביב במחזור הליגה הקרוב, אבל גם האדומים יודעים כי קודם לכן הם חייבים לעשות את העבודה מול עירוני קרית אתא בגביע המדינה. יוסי אבוקסיס, שיחליף את גוטמן בניהול המשחק, מתכנן שלושה שינויים לקראת המשחק מחר (רביעי), כשויקטור מרעי ועמרי קנדה יחליפו את טוטו תמוז המוצהב ודני בונדר הפצוע, ואילו גל שיש אמור לתפוס את מקומו של דדי בן דיין שיקבל מנוחה.

עוד מתלבט אבוקסיס בין אביחי ידין לסלים טועמה בהרכב לקראת מחר. "אסור לנו לזלזל באף קבוצה", אמר היום עוזר המאמן באסיפה לפני האימון. "יש לנו מטרה חשובה לקחת שוב את הגביע ואנחנו חייבים להגיע מחויבים ומרוכזים מחר". אבוקסיס עבר עם שחקניו על סגל שחקני קרית אתא והזהיר אותם מפני מספר שחקנים אצל היריבה. בתוך כך, הכרטיסים לאוהדי הפועל לדרבי נגמרו לאחר מכירה מהירה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים.

אלקיים: "חולמים להדהים את הפועל"

בעירוני קרית אתא ובכלל בעיר בעיקר מתרגשים לארח את הדאבליסטית מתל אביב. האצטדיון הצנוע של הקבוצה המכיל כ-1000 מקומות ישיבה אמור להיות מלא מחר עד אפס מקום למרות השעה המוקדמת של המשחק. מאמן הקבוצה רוני דורה לא מתכנן שינויים בבהרכב מהמשחק ביום שישי שבו ניצחה אתא את מכבי צור שלום השכנה בתוצאה של 0:3.

אלירן אלקיים השחקן עם המנוסה ביותר בקבוצה הצפונית לא הסתיר את תקוותו להפתעה ואמר: "אנחנו חולמים להדהים את הפועל ונחלום עד למשחק. אנחנו יודעים שהפערים מאוד גדולים אבל זה היופי של הגביע שבמשחק אחד הכל יכול להיות. בשביל לעשות הפתעה כזו, אנחנו צריכים להבוא עם המון מוטיבציה ולנסות לחבל במשחק של הפועל כמה שיותר. גם תנאי המגרש ישחקו לטובתנו וכל מה שיכול להרוס להפועל יעשה לנו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully