וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני דיימון: "שמח להתאחד עם מני רמירז"

1.2.2011 / 22:03

האאוטפילדר של טמפה ביי הוצג יחד עם חברו לרד סוקס עד 2004: "אנחנו מביאים ניסיון". פרדי גארסיה מצטרף ליאנקיז

שש שנים אחרי האליפות ההיסטורית והדרמטית של 2004, ג'וני דיימון ומני רמירז שוב ביחד, הפעם לא בבוסטון אלא בטמפה ביי. דיימון ורמירז הוצגו לאחר חתימתם הרשמית ברייז, ומני הודיע חגיגית: "We're baaack!".

דיימון חתם על חוזה לעונה אחת, בה ישתכר 5.25 מיליון דולר. רמירז, עד לאחרונה אחד השחקנים היקרים בליגה, יסתפק בשני מיליון דולר לעונה הקרובה. השניים היו יחד עם קווין מילאר כוכבי קבוצה בתוך הרד סוקס שנקראה "האידיוטים" - דמויות פרועות באופן חסר פרופורציה שראו במשחק כיף. לאחר מכן, כשדיימון עזב ליאנקיז ואצל מני חלחל מרמור עמוק, התמונה החלה להשתנות.

"רצינו שזה יקרה מאז שעזבנו את בוסטון", אמר דיימון, "אנחנו יכולים להביא המון ניסיון אני חושב שזה מאתגר". רמירז נשאל על החוזה הנמוך שלו והשיב: "הכסף לא משנה, עשיתי מספיק בקריירה. אני אוהב את המשחק ואוהב את התחרות, זו הסיבה שלא אכפת לי. אני רק רוצה להוכיח לאנשים שאני יכול לשחק".

עוד בליגה: היאנקיז צירפו את המגיש פרדי גארסיה, שחתם על חוזה מיינורס. זה עדיין לא אומר שישחק בקבוצה, אולם אם זה יקרה, הוא ישתכר 1.5 מיליון דולר. צ'יפר ג'ונס הוותיק צפוי לחזור לאימוני האביב ומתכנן לשחק בעונה הבאה. הכוכב של אטלנטה בשני העשורים האחרונים עבר ניתוח בברך, אבל למרות הרבה פציעות בשנים האחרונות, הוא לא מתכוון להרים ידיים. "אני לא רוצה להחמיץ את מחנה האימונים", אמר השחקן בן ה-38, "אני רוצה להוכיח לכולם ובעיקר לעצמי שאני יכול לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully