וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: ורחובצוב נוחת, גם בלם שוויצרי בדרך

1.2.2011 / 17:12

בלם נבחרת בלארוס בדרך, הקבוצה תמריא לאילת לבחון את שאר הזרים מול הרוסים. גם דוידה רדצפי השוויצרי בדרך

בלם נבחרת בלארוס, דימיטרי ורחובצוב (24, 1.91), ינחת ביום חמישי בישראל וייבחן בהפועל פתח תקוה. עד יום ראשון צפויה החלטה של המאמן יובל נעים בנוגע אליו, משום שביום שלישי ייסגר מועד ההעברות. "הרזומה שלו מאוד מרשים", אמרו בפתח תקוה. "אבל קודם צריך לראות אם הוא בכושר טוב". בנוסף, הבלם השוויצרי ממוצא איטלקי, דוידה רדצפי, ששיחק בשנים האחרונות בשוויץ הוזכר כמועמד לקבוצה והוצע ליובל נעים וייתכן שיגיע עד סוף השבוע למבחנים.

לאחרונה נבחן ורחובצוב באברטון האנגלית, אבל הטופיז החליטה לוותר על שירותיו. כפי שפורסם שלשום, גם הבלם ניקולאס פיסאנו מועמד לקבוצה והוא כבר הגיע לאימונים ונבחן. האחרון השתייך בעבר לסגל של קבוצת חימנסיה חוחוי מהליגה הארגנטינאית. החלוץ הקמרוני לואיס זומא הודיע לראשי הקבוצה כי הוא מצפה לתשובה בעניינו עד מחר, אחרת ייבחן בקבוצה אחרת בישראל.

המנכ"ל אפי צפריר סגר היום משחק אימון מול קבוצת ניז'ני נובוגראד מהליגה הרוסית השניה, השוהה באילת. מדובר בקבוצה השניה מהעיר נובוגראד ולא בוולגה נובוגראד מהליגה הראשונה. מחר ימריאו חלק משחקני הקבוצה (בעיקר השחקנים המחליפים והנבחנים) לאילת, יקיימו משחק אימון מול הרוסים וביום חמישי ישובו להתאמן. החלוצים מירלאן מורזייב ודימיטאר אילייב, כמו גם הבלם פיסאנו, ייבחנו במשחק. הבלם הניגרי ג'וסף אנאקאריר (28) ששיחק בנבחרת ניגריה יקר מדי לקבוצה ובשלב זה לא יגיע.

השחרור הבינלאומי של הקשר פביאן סטולר הגיע. הוא עבר בבקרת התקציבים וישחק הערב נגד מכבי תל אביב. הקשר לורן בן ארי מהפועל כפר סבא חתם ועבר בבקרת התקציבים ויעמוד לרשותו של המאמן הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully