וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קולמה לחבריו: "רוצה להישאר. לוחצים עליי לעזוב"

1.2.2011 / 13:00

סיפר שסוכניו משכנעים אותו לעזוב את מכבי חיפה, ג'קי דהאן: "מנסה להעבירו". המועדון בתגובה: לא הוגשה הצעה

ג'ון קולמה סיפר לחבריו במכבי חיפה כי סוכניו מנסים להשפיע עליו לעזוב את מכבי חיפה. הקשר אמר לחבריו בקבוצה: "אני רוצה להישאר פה, אבל הסוכן שלי מדבר עם קבוצה אחרת. לוחצים עליי לעזוב". ייתכן שקולמה התכוון בדבריו לסוכנו, ג'קי דהאן, שאישר הבוקר: "אני מנסה להעביר אותו. תוך 48 שעות נהיה חכמים יותר".

דהאן סירב להתייחס לאפשרות שהוא מפעיל לחצים על קולמה לעבור, למרות שהשחקן טען בפני חבריו שהוא רוצה להישאר בקבוצה. האפשרות היחידה שקולמה יעזוב את מכבי חיפה כעת היא לליגה הרוסית, משום שמועד ההעברות באירופה נסגר היום.

במכבי חיפה עדיין טוענים כי לא קיבלו הצעה רשמית עבור השחקן, אבל לפי דברי דהאן ניתן ללמוד כי הסוכן מנהל משא ומתן במטרה להשיג הצעה רשמית עבורו עוד השבוע. כך או כך, בחיפה טוענים כי הצעה רשמית טרם התקבלה.

בתוך כך, במכבי חיפה ישנה אכזבה משחקני הרכש שהגיעו לאחרונה למבחנים בקבוצה. בנוסף לבלם הבולגרי דניאל זלטקוב שלא הרשים, אתמול שוחררו הבלם אדיק סאדזאיה והקשר זוראב ארזיאני, שלא הרשימו במשחק האימון מול נצרת. גם החלוץ הגנאי דומיניק אדורו עשוי לקבל הודעה דומה בקרוב. שחקן בקבוצה אמר: "אף אחד מהם לא שחקן ברמה שחיפה צריכה. אודורו לא נראה כמו שחקן שיכול לעזור לנו".

רבים משחקני מכבי חיפה תהו אתמול (שני) מדוע המגן עלי עוסמאן לא הגיע למשחק האימון מול נצרת עילית. רובם חשבו שהמגן פצוע, אבל מתברר כי עוד לפני האימון הודיע עוסמאן לצוות המקצועי כי הוא מבקש להיעדר בטענה שיש לו בגרות במתמטיקה. "הוא החליט להשלים בגרויות, אז אין סיבה שנמנע ממנו", אמרו בקבוצה. עידן ורד עשוי לחזור להרכב במשחק הגביע מול הפועל כפר סבא (רביעי, לויטה, 18:45). כזכור, אתמול טענו שחקנים בקבוצה כי ורד חייב לשחק יותר. ליאור רפאלוב לא צפוי להיכלל בסגל למשחק גם הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully